وب‌سایت ژاپنی آمازون روز گذشته مرتکب اشتباهی شد و اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت پیکسل تبلت را فاش کرد. این خطا زمانی رخ داد که فهرستی برای یک محصول اعلام نشده به‌طور تصادفی منتشر شد و کاربران جزئیات آن را قبل از اعلام رسمی توسط شرکت مشاهده کردند.

طبق فهرست زمانی گوگل، این تبلت در تاریخ ۳۰ خرداد سال جاری عرضه خواهد شد و قیمت آن ۷۹۸۰۰ ین (معادل ۵۹۲ دلار) خواهد بود. این تبلت قرار است در کنار پیکسل واچ، پیکسل بادز و سری گوشی‌های پیکسل در کنفرانسGoogle I/O معرفی شود.

افشای زمان عرضه و قیمت پیکسل تبلت در آمازون ژاپن هیجان زیادی را میان علاقه‌مندان به فناوری و طرفداران محصولات گوگل ایجاد کرده که مشتاقانه منتظر اخبار جدید مربوط به این شرکت هستند. بسیاری از کاربران در حال حاضر در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه گمانه‌زنی می‌کنند و سر و صدای زیادی در رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر برپا شده است.

احتمالا تبلت پیکسل دارای صفحه‌نمایش ۱۰.۹ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ پیکسل باشد و با تراشه انحصاری Google Tensor 2 عرضه شود. این همان تراشه‌ای است که پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو از آن قدرت می‌گیرند، همچنین انتظار می‌رود که دیگر مشخصات فنی دستگاه به‌زودی منتشر شوند. طبق آخرین اخبار، این تبلت دارای ۸ گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی و بر روی اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

تاریخ عرضه و قیمت تبلت پیکسل در آمازون فاش شد

شماره مدل برای رنگ سفید این تبلت GA04750-JP است. فرض بر این است که «JP»، کد کشور ژاپن باشد. همچنین در تصویر مشاهده می‌کنیم که رنگ فندقی نیز با عنوان «در انبار موجود نیست» منتشر شده، اما باید یادآور شویم که این محصول هنوز عرضه نشده است.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار، جالب خواهد بود که ببینیم گوگل چگونه به این شایعات واکنش نشان می‌دهد و آیا آن‌ها اطلاعاتی را که به طور تصادفی در وب‌سایت آمازون فاش شده را تایید می‌کنند یا خیر. در هر صورت، علاقه‌مندان به فناوری بدون شک مشتاقانه منتظر اخبار و به‌روز‌رسانی‌های بیشتر در مورد این محصول جدید هستند.

نظر شما در مورد افشای تاریخ عرضه و قیمت پیکسل تبلت چیست؟ آیا این اتفاق می‌تواند به برنامه‌های گوگل برای معرفی و عرضه این محصول آسیب بزند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: جزئیات کامل دوربین پیکسل 7a + قیمت