گوگل پیکسل فولد قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر در مراسم Google I/O رونمایی شود. اما قبل از رونمایی، جزئیات بیشتری در مورد اولین گوشی تاشو این شرکت در سایت‌های خبری توسط افشاگران منتشر شده است. اکنون، رندرهای پیکسل فولد که به‌تازگی فاش شده، طراحی نمایشگر داخلی دستگاه را به ما نشان می‌دهد.

پس از افشای دو تصویر از رندرهای پیکسل فولد توسط ایوان بلس، اکنون ما تصویری کامل از صفحه‌نمایش و لولا این دستگاه را در دست داریم.

جزئیات این تصویر کاملا با اطلاعات فاش شده قبلی از این گوشی تاشو مطابقت دارد. برای مثال، این گوشی دارای صفحه‌نمایش داخلی عریض‌تری در مقایسه با سری Galaxy Z Fold سامسونگ است، اما با حاشیه‌هایی در امتداد بالا و پایین که در مقایسه با اکثر پرچمداران مدرن نسبتا ضخیم‌تر هستند. حاشیه‌های کناری نیز کمی بزرگ‌تر از تاشوهای سامسونگ و سایر برندها به نظر می‌رسند. حاشیه بزرگ‌تر بالای صفحه‌نمایش، فضایی را برای قرار گرفتن دوربین سلفی در قاب باز می‌کند و دیگر نیازی به انتقال آن به زیر نمایشگر نیست.

نسبت ابعاد عریض نمایشگر داخلی براساس تصویر فاش شده بسیار شبیه به تبلت است. در این تصویر شش آیکون را با سه ویجت همزمان روی صفحه‌نمایش می‌بینیم. به نظر می‌رسد صفحه اصلی تقریبا چیدمان ۸×۴ دارد و فضای زیر برای ویجت‌ها برای نوار جستجوی Google است. نکته قابل توجه این است که فضای خالی زیادی در کنار ویجت‌ها وجود دارد که گوشی‌های دیگر وجود ندارد.

همچنین این رندرها طراحی لولای پیکسل فولد را به نشان می‌دهد که دارای قطعات پلاستیکی مشابه آنچه سامسونگ برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به زیر نمایشگر استفاده می‌کند، است تا اطراف لولا را تقویت کند. طراحی لولا پیکسل فولد گوگل کمی بزرگ‌تر است که ممکن است به دوام بیشتر این دستگاه در برابر گرد و غبار کمک کند.

اخبار مرتبط: فاش شدن مشخصات سری جدید گوشی‌های تاشو موتورولا