پیکسل 9a، اکنون با ظاهری جدید به میدان آمده است. گوگل با حذف برآمدگی دوربین و طراحی هم‌تراز دوربین‌ها با بدنه، ظاهری مدرن و جذاب به این گوشی بخشیده است. حاشیه‌های باریک نمایشگر نیز بر زیبایی این گوشی افزوده‌اند.

گوگل به عنوان یک شرکت فناوری همواره به دنبال نوآوری و ارائه محصولات جدید با طراحی‌های متفاوت است. پس از عرضه پرچمداران سری پیکسل 9 با تغییرات قابل‌توجه، اکنون نوبت به معرفی پیکسل 9a، نسخه اقتصادی‌تر این سری رسیده است. با توجه به افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر، کاربران به دنبال گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه هستند که همچنان بتواند ویژگی‌های برتر گوشی‌های پرچمدار گوگل را ارائه دهد. اخیراً، تصاویری از طراحی احتمالی پیکسل 9a منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی با تغییرات قابل‌توجهی در طراحی همراه خواهد بود. این تصاویر به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیش از عرضه رسمی گوشی، با ظاهر کلی آن آشنا شوند.

سری پیکسل 9 در رویداد I/O 2024 گوگل رونمایی شد و با استقبال خوبی روبرو شد. اما با توجه به اینکه بسیاری از کاربران به دنبال گزینه‌های اقتصادی‌تر هستند، انتظار می‌رود که پیکسل 9a نیز با استقبال خوبی مواجه شود. هنوز تاریخ دقیق عرضه این گوشی مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود در رویداد بعدی I/O که در بهار سال آینده برگزار می‌شود، از این گوشی رونمایی شود.

پیکسل 9a با ظاهری جدید

مطابق با اطلاعات ارائه شده در رندرهای منتشر شده توسط OnLeaks، گوشی هوشمند میان‌رده گوگل دستخوش تغییرات قابل‌توجهی در طراحی شده است و پیکسل 9a با ظاهری جدید ارائه می‌شود. برجسته‌ترین تغییر در بخش دوربین این گوشی مشاهده می‌شود؛ به جای ماژول دوربین برآمده و مستطیلی شکل که در مدل‌های قبلی دیده می‌شد، در پیکسل 9a از یک ماژول دوربین مدور و کمتر برآمده استفاده شده است. این تغییر طراحی، ظاهری مدرن‌تر و ساده‌تر را به گوشی بخشیده و با حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر، هماهنگی بیشتری دارد.

اگرچه طراحی کلی گوشی تغییرات زیادی نداشته و همچنان از لبه‌های گرد بهره می‌برد، اما تغییر در ماژول دوربین به تنهایی می‌تواند تفاوت چشمگیری در ظاهر گوشی ایجاد کند. در مورد مشخصات فنی این گوشی، اطلاعات محدودی در دسترس است. بااین‌حال، انتظار می‌رود پیکسل 9a به تراشه Tensor G4 مجهز شود که قدرتی بیشتر نسبت به نسل قبلی‌اش ارائه می‌دهد. همچنین، این گوشی احتمالا از باتری با ظرفیت بالاتر و نمایشگری مشابه با پیکسل 8a برخوردار خواهد بود.