پیکسل 9a، تلفیقی بی‌نظیر از طراحی زیبا، عملکرد قدرتمند و تنوع رنگ است. گوگل با پیکسل 9a، تعریف جدیدی از زیبایی و سادگی را در گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد.

باوجود آنکه شرکت گوگل هنوز به‌طور رسمی از سری گوشی‌های پیکسل 9 در بازارهای جهانی رونمایی نکرده است،، تصاویر لو رفته از مدل میان‌رده این سری یعنی پیکسل 9a نشان از تفاوت چشمگیر طراحی آن با سری پرچمدار دارد. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از افشاگران، انتظار می‌رود که این گوشی میان‌رده زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شود، روانه بازار شود.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط افشاگران، یکی از رنگ‌های گوشی هوشمند میان‌رده گوگل پیکسل 9a، نقره‌ای خواهد بود. تصاویر لو رفته از این گوشی که در ابتدا در یک گروه فیسبوکی طرفداران محصولات گوگل در ویتنام منتشر شده بود، نشان می‌دهد که ماژول دوربین پشتی این دستگاه دارای برآمدگی بسیار کمتری نسبت به مدل‌های پرچمدار سری پیکسل 9 است. این امر احتمالاً حاکی‌ازآن است که ضخامت کلی گوشی پیکسل 9a کمتر از سایر مدل‌های این سری خواهد بود. همچنین، تصاویر لو رفته از طراحی گرد گوشه‌های دستگاه و وجود دو سنسور دوربین در کنار یک فلش LED در ماژول دوربین خبر می‌دهند.

مشخصات-پیکسل-9a

براساس اطلاعات منتشر شده، این میان رده گوگل به پورت شارژ USB-C مجهز شده و سینی سیم کارت آن در سمت چپ و اسپیکر آن در سمت راست دستگاه قرار دارد. گزارش‌ها حاکی‌از‌آن است که شرکت گوگل قصد دارد این گوشی میان‌رده را زودتر از آنچه معمولاً محصولاتش را روانه بازار می‌کند، عرضه کند .انتظار می‌رود که پیکسل 9a نیز پیش از پایان سال 2024 معرفی شود.

براساس اطلاعات موجود، گوشی هوشمند گوگل در چهار رنگ مختلف، از جمله رنگ نقره‌ای، روانه بازار خواهد شد. باتوجه به الگوی معرفی سری پیکسل 8a در کنفرانس Google I/O، احتمال دارد که رونمایی از پیکسل 9a نیز در رویدادی مشابه صورت پذیرد. لذا، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و رسمی‌تر، بهتر است منتظر اعلامیه‌های رسمی شرکت گوگل باشیم.