امروز پیش فروش پیکسل 9 پرو فولد پس از اتمام موجودی به دنبال معرفی آن در رویداد Made by Google 2024، دوباره آغاز شد اما محدودیت‌هایی نیز لحاظ شده است.

مراسم Made by Google سال‌جاری، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد و نوآوری‌های گوگل با سری پیکسل 9 باعث افزایش محبوبیت این گوشی‌ها شد. گوگل هر ساله سعی دارد از تکنولوژی‌های روز دنیا در دستگاه‌هایش استفاده کند و گوشی‌هایش را نسبت به نسل گذشته خود، با قابلیت‌هایی بهتر و بروزتر عرضه کند. امسال نیز همین رویه را برای سری پیکسل 9 در پیش گرفته و همین موضوع باعث شد که پیش فروش این گوشی تنها مدت کمی پس از معرفی رسمی آن، با اتمام موجودی روبرو شود!

محبوب‌ترین مدل از سری پیکسل به نظر می‌رسد که پیکسل 9 پرو فولد، خصوصاً رنگ پورسلین آن باشد که تنها یک روز پس از آغاز رسمی پیش فروش‌ها، موجودی‌اش به اتمام رسید. در نهایت چهار روز پس از عرضه، پیش فروش پیکسل 9 پرو فولد با اتمام کامل موجودی مواجه شد و متاسفانه خبری در مورد زمان دوباره موجود شدن آن نیز منتشر نشد.

پیش فروش پیکسل 9 پرو فولد نشان از محبوبیت بالای این دستگاه دارد و به نظر می‌رسد گوگل در جذب نظر کاربران موفق بوده است. به همین دلیل، تنها چند روز پس از انتشار موجودی آن به پایان رسید بسیاری کاربران از دستیابی به این گوشی ناتوان ماندند. البته برخی خوش شانس بوده و توانستند از خرده فروشی‌ها گوشی را تهیه کنند اما موجودی این خرده فروشی‌ها نیز به سرعت به پایان رسید. هفته گذشته خبری از موجود شدن دوباره این گوشی دریافت نشد اما امروز بالاخره شاهد حضور دوباره پیکسل 9 پرو فولد در فروشگاه‌ها بودیم.

Google-Pixel-9-Pro-Fold

رنگ ابسیدین پیکسل 9 پرو فولد در حال حاضر در نسخه‌های 256 و 512 گیگابایتی برای خرید در دسترس قرار گرفته است. قیمت آن همان قیمت اولیه گوشی بوده و با خرید این دستگاه، 350 دلار بن خرید از گوگل استور نیز دریافت خواهید کرد. موجود شدن دوباره گوشی خبری خوب برای تمامی علاقمندانی است که در روزهای اول موفق به تهیه دستگاه نشدند. با این حال، این موجودی دوباره مانند دفعه اول نیست و محدودیتی برایش در نظر گرفته شده است.

با شرکت در پیش فروش پیکسل 9 پرو فولد، گوشی خود را متاسفانه قرار است با تاخیری قابل توجه دریافت نمایید. اگر دستگاه‌تان را از گوگل استور سفارش دهید، نسخه 256 گیگابایتی را بین 23 اکتبر (2 آبان) تا 30 اکتبر (9 آبان) دریافت خواهید کرد. نسخه 512 گیگابایتی نیز از 30 اکتبر (9 آبان) تا 6 نوامبر (16 آبان) برایتان ارسال می‌شود. رنگ پورسلین این گوشی که به عقیده بسیاری از کاربران زیباترین رنگ آن است، متاسفانه تا به این لحظه به طور کامل ناموجود بوده و امکان تهیه این دستگاه را ندارید.

موجودی پیکسل 9 پرو فولد در حال حاضر در آمازون به اتمام رسیده اما اگر قصد خرید آن را دارید، می‌توانید به وبسایت Best Buy مراجعه کنید زیرا این خرده‌فروشی هنوز موجودی‌اش به پایان نرسیده است. متاسفانه ارسال این خرده‌فروشی نیز کمی طول کشیده و گفته می‌شود نسخه 256 گیگابایتی تا 4 سپتامبر (14 شهریور) و نسخه 512 گیگابایتی نیز تا پایان سپتامبر به دست کاربران نمی‌رسد. به نظر می‌آید محبوبیت فراوان تاشوی جدید گوگل، رکوردهای جدیدی برای این غول آمریکایی به ثبت برساند.