یک افشاگر سرشناس با انتشار ویدئویی زبان طراحی گوشی پرچمدار اقتصادی پیکسل 8a را به‌همراه جزئیاتی از مشخصات سخت‌افزاری به‌نمایش گذاشت.

همان‌طورکه می‌دانید، اخبار و شایعات بسیار زیادی درخصوص زبان طراحی و مشخصات سخت‌افزاری گوشی پرچمدار اقتصادی پیکسل 8a منتشر شد که نشان می‌دهد این دستگاه درمقایسه‌با نسل‌های پیشین گوگل عملکرد بهتری را به‌‌نمایش می‌گذارد، اما ازنظر برچسب قیمت پایه درمقایسه‌با سایر محصولات هم‌رده از ارزش‌خرید پایین‌تری برخوردار می‌شود. اکنون، یک افشاگر سرشناس با انتشا ویدئوی زبان طراحی پیکسل 8a را در رنگ‌های آبی و سبز نشان داد که گویای ظاهری مشابه سری اصلی پیکسل 8 است، اما حاشیه‌های کمی گردتر خواهد بود.

براساس ویدئو جدید منتشرشده توسط افشاگر سرشناس در شبکه اجتماعی ایکس، Arsène Lupin، پیکسل 8a در رنگ‌های سبز و آبی به‌همراه یک یا دو رنگ دیگر معرفی و در بازار جهانی به‌فروش خواهد رسید. باتوجه‌به آنچه در ویدئو مشاهده می‌کنیم، گوگل زمان زیادی را برای طراحی پیکسل 8a وقت گذاشته‌است؛ بنابراین، می‌توان گفت این گوشی اقتصادی از ارگونومی خوبی هنگام استفاده‌های طولانی‌مدت برخوردار خواهد بود و باعث خستگی کاربران نمی‌شود.

علاوه‌براین، محیطی که در ویدئو مشاهده می‌کنیم یک فروشگاه جزئی در کشورهای عربی است که طراحی و مشخصات سخت‌افزاری پیکسل 8a را به‌نمایش می‌گذارد. اگر به‌نوشته دقت کنیم، می‌بینیم که این نسخه‌ها از 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار هستند! البته گوشی پرچمدار اقتصادی گوگل از حافظه داخلی با ظرفیت بالاتر 256 گیگابایتی و احتمالا 512 گیگابایتی برخوردار خواهد شد، چراکه در سال 2024 میلادی به‌دلیل حجم بالای محتوای رسانه‌ای حافظه 128 گیگابایتی برای کاربران کافی نیست.

پیش‌ازاین، برگه مشخصات سخت‌افزاری نشان می‌دهد پیکسل 8a از صفحه‌نمایش کوچک‌تری درمقایسه‌با پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو برخوردار است. همچنین، دو حسگر دوربین در پنل پشت دستگاه دیده می‌شود که شامل سنسور اصلی و اولترا واید خواهد شد. گوگل برای قلب تپنده پیکسل 8a از نسخه آندرکلاک تراشه تانسور G3 استفاده می‌کند که قدرت پردازشی آن درمقایسه‌با مدل اصلی کمتر خواهد بود. بااین‌حال، گوکل دربخش نرم‌افزاری کم‌لطفی نمی‌کند و تمامی قابلیت‌های هوش مصنوعی و اپلیکشین دوربین را برای مدل اقتصادی عرضه خواهد کرد تا کاربران برای خرید این مدل وسوسه شوند.

اخبار مرتبط: