پیکسل 8a اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را همراه با آپدیت امنیتی اندروید به‌تازگی دریافت کرده است. این به‌روز‌رسانی همچنین شامل ساخت والپیپر مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل خواهد بود.

در میان انبوهی از سرویس‌هایی که در کنفرانس Google I/O دیشب معرفی شد، پیکسل 8a اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را دریافت کرد. به‌روزرسانی پیکسل 8a با حجم 190 مگابایت، مزایای قابل توجهی را برای جدیدترین پیکسل میان‌رده گوگل به‌ارمغان می‌آورد.

به روز رسانی پیکسل 8a

باید گفت به‌روزرسانی پیکسل 8a جدیدترین آپدیت امنیتی اندروید 2024 را به‌همراه دارد و از گوشی در برابر آسیب‌پذیری‌ها محافظت می‌کند. با این‌حال نقطه عطف به‌روز‌رسانی، ساخت والپیپر مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل برای پیکسل 8a است. این ویژگی که در کنفرانس google I/O سال گذشته معرفی شد، حالا از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد تصاویر پس زمینه منحصر به فرد بر اساس مضامین و کلمات کلیدی مشخص شده توسط کاربر استفاده می‌کند و کاربر می‌تواند والپیپرهای متنوعی را تولید کند.

 گوگل در ابتدا والپیپر مبتنی بر هوش مصنوعی را منحصراً به پیکسل 8 اختصاص داد و نسخه سفارشی شده‌ای را برای سری گلکسی اس 24 در اختیار سامسونگ قرار داد. اکنون کاربران پیکسل 8a نیز می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

به‌روزرسانی پیکسل 8a باعث می‌شود فاصله بین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده کمتر شود و تصمیم گوگل جهت پشتیبانی نرم‌افزاری هفت ساله از پیکسل 8a که قبلاً برای گوشی‌های پرچم‌دار ارائه شده بود، بر قابلیت آن می‌افزاید.