پس از انتشار چندین تصاویر از سری پیکسل ۸، کمپانی گوگل تصمیم گرفت به شایعات پایان و تصاویر رسمی سری پیکسل ۸ و ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ را منتشر کند.

روز گذشته تصاویری از گوشی هوشمند پیکسل ۸ پرو در وب‌سایت Pixel Simulator منتشر شد که اطلاعات گسترده‌ای را درباره طراحی و مشخصات فنی این نسخه دراختیار کاربران گذشت؛ همچنین طی هفته‌ها و روزهای اخیر، افشاگری‌های گسترده‌ای از سری پیکسل ۸ و ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ شد که جزئیات دقیقی از آن‌ها نشان می‌دهد. برهمین‌اساس، کمپانی گوگل تصمیم گرفت با انتشار تصاویر سری پیکسل ۸ و پیکسل واچ ۲ به‌تمامی شایعات و افشاگری‌ها پیرامون پرچمداران نسل جدیدش پایان دهد.

مشخصات سری پیکسل ۸

طبق زمان‌بندی ازپیش تعیین‌شده، نسل جدید سری پیکسل ۸ و ساعت هوشمند پیکسل واچ در تاریخ چهارم اکتبر برابر با ۱۲ مهرماه معرفی می‌شوند. اما قبل از آن، به لطف تیزرهای تبلیغاتی گوگل در شبکه اجتماعی یوتیوب تصاویر جدیدی از پیکسل ۸ و پیکسل واچ ۲ به‌دست‌آمده که نشان می‌دهد این گوشی‌های هوشمند از طراحی منحنی با رنگ‌‌بندی جذاب و منحصر‌به‌فردی وارد بازار می‌‌شوند.

باتوجه‌به تصاویر منتشر شده، می‌توان دید که پیکسل ۸ استاندارد از رنگ جدید و خاص صورتی کم رنگ یا رزگلد بهره می‌برد؛ قطعا چنین رنگی می‌تواند باعث جذب کاربران بیشتری برای خرید گوشی‌های گوگل پیکسل شود. طی سال‌های گذشته اپل نیز از چنین سیاست پیروی می‌کند و به‌‌شکل سالانه از رنگ‌های متفاوت و انحصاری برای ساخت هریک از نسخه استفاده می‌کند تا کاربران بیشتری برای خرید گوشی‌های اپل آیفون روانه بازار شوند. ازطرف‌دیگر، نسخه پرو به‌رنگ سفید دیده می‌شود که حالت کلاسیک و حرفه‌ای را حفظ می‌کندو تمرکز بیشتری روی سخت‌افزار و سیستم دوربین دارد.

تصاویر پیکسل واچ ۲

طی سال‌های گذشته، کمپانی گوگل برای جلوگیری از افشاگری‌ها دست به انتشار طراحی نهایی پرچمدارانش می‌زند که اقدام بسیار نامتعارفی محسوب می‌شود؛ اما باید پذیرفت که گوگل با انتشار تصاویر سری پیکسل ۸ و پیکسل واچ ۲ به‌تمامی شایعات پایان داد. تمامی دستگاه‌های جدید از رنگو طراحی جدید برخوردار هستند که درصفحه لندینگ گوگل قابل مشاهده است. پیکسل بادز ازدیگر دستگاه‌های جدید گوگل به‌شمار می‌رود، اما اطلاعاتی از طراحی و رنگ آن در صفحه رسمی این کمپامی منتشر نشده، اما انتظار می‌رود از رنگ و طراحی تازه‌ای بهره‌مند باشد.

یادآوری می‌شود که تمامی محصولات جدید گوگل در مراسمی رسمی به‌نام Made by Google در تاریخ ۱۲ مهرماه معرفی می‌شوند؛ البته انتظار می‌رود تا زمان برگزاری مراسم معارفه افشاگری‌های بیشتری از طراحی و مشخصات سخت‌افزاری تمامی پرچمداران گوگل صورت بگیرد تا کاربران بدانند با چه دستگا‌ه‌های جدیدی روبه‌رو خواهند شد.

اخبار مرتبط: