در گزارشی جدید، اولین تصویر پیکسل ۸ پرو گوگل منتشر شده است که فریم شیشه‌ای مات مشکی رنگ را به نمایش می‌گذارد و تاریخ عرضه آن هم مشخص شده است.

گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو قرار است ۱۲ مهر ماه در رویداد گوگل معرفی شوند و تاکنون بخش زیادی از مشخصات آنها لو رفته است. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که در آن اولین تصویر پیکسل ۸ پرو با شیشه مات در پشت آن قرار گرفته است.

در تصویر پیکسل ۸ پرو نسخه مشکی رنگ این دستگاه در دستان فردی دیده می‌شود که بدنه مات به‌نظر می‌رسد. البته مشخص نیست که بدنه مات در همه نسخه‌ها استفاده می‌شود یا فقط برای برخی از نسخه‌ها عرضه می‌شود.

شیشه پشتی مات پیکسل 8 پرو

همچنین تاریخ عرضه پیکسل ۸ و ۸ پرو در صفحه پیش خرید وب‌سایت Three مشخص شده است. با مراجعه به قسمت پرسش و پاسخ در این صفحه متوجه می‌شوید که پیش فروش این گوشی از تاریخ ۱۲ مهر ماه و پس از معرفی تا ۱۹ مهر ماه خواهد بود و ۲۰ مهر ماه این گوشی به خریداران تحویل داده می‌شود.

همچنین در همین تاریخ گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو در خرده‌فروشی‌ها عرضه خواهد شد. گفته می‌شود گوگل قصد دارد قیمت دستگاه‌های خود را افزایش دهد. پیش از این هم شایعه شده بود که پیکسل ۸ با افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری نسبت به پیکسل ۷ همراه خواهد شد، در حالی که قیمت نسخه پرو بدون تغییر نسبت به نسل قبلی باقی می‌ماند.

نظر شما چیست؟ آیا به پنل شیشه‌ای مشکی مات علاقه دارید یا نسخه براق را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: