پیکسل ۸ تا چند ماه دیگر عرضه خواهد شد و تاکنون جزئیات مهمی در مورد آن منتشر شده است. آخرین خبرها نیز حاکی از بهبود سرعت شارژ و افزایش حجم باتری گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو است.

بر اساس گزارش Android Authority گوگل در تلاش است تا باتری و شارژر گوشی‌های Pixel 8 و Pixel 8 Pro را ارتقا دهد. در پیکسل ۷ و ۷ پرو پشتیبانی از شارژر ۲۰ و ۲۳ واتی وجود داشت که در پیکسل ۸ و ۸ پرو به ۲۴ و ۲۷ وات رسیده است. البته شارژ بی‌سیم بدون تغییر نسبت به نسل قبلی باقی خواهد ماند.

ظاهرا قرار است ظرفیت باتری پیکسل ۸ با افزایش حدود ۵ درصدی نسبت به پیکسل ۷، از ۴۲۷۰ به ۴۴۸۵ میلی‌آمپر ساعت برسد. شاید در ظاهر این مقدار قابل توجه به نظر نرسد، اما در عمل قطعا تغییر چشمگیری وجود خواهد داشت. البته در مورد باتری پیکسل ۸ پرو، این ارتقا کمی ناامید کننده است. بر اساس این گزارش ظرفیت باتری پیکسل ۸ پرو نسبت به پیکسل ۷ پرو با ارتقا کمتر از ۱ درصدی، از ۴۹۲۶ به ۴۹۵۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و ممکن است حجم باتری به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز برسد.

همچنین گزارش‌ها حاکی از پشتیبانی از وای‌فای ۷ در این نسل به لطف تراشه تنسور G3 است. قابلیت UWB که در سری قبلی موجود بود، فقط در پیکسل ۸ پرو عرضه می‌شود که البته فناوری آن ارتقا خواهد یافت.

اخبار مرتبط: