گویا گوگل در حال کار بر روی چند دستگاه جدید است که با اسم‌های رمز Lynx و Felix شناخته می‌شوند. گفته‌شده که Lynx (نام رمز کوتاه شده - L10) یک گوشی هوشمند از سری پیکسل است، در حالی که Felix احتمالاً یک گوشی هوشمند تاشو خواهد بود. همچنین نام نهایی Pixel Lynx هنوز مشخص نیست. یک تحلیلگر اندرویدی معتبر به نام Kuba Wojciechowski اخیراً اطلاعاتی در مورد دستگاه Lynx ارائه کرده است که جالب توجه‌اند. در ادامه با مشخصات گوگل پیکسل ۷ مینی بیشتر آشنا می‌شوید.

در تیرماه گذشته، Kuba ادعا کرد که گوشی "Lynx" احتمالاً می‌تواند سومین گوشی پیکسل رده‌بالای امسال باشد. در آن زمان، او فاش کرد که گوشی Lynx دارای یک دوربین اصلی با سنسور GN1 سامسونگ و یک دوربین دیگر با سنسور IMX787 سونی است.

در مورد دوربین سلفی اما او ادعا کرد که این گوشی از دوربینی با سنسور IMX712 سونی استفاده خواهد کرد. در شهریورماه گذشته بود که منبع خبری دیگری ادعا کرد که درواقع دو سنسور سونی IMX712 روی این دستگاه وجود دارد. یکی در قسمت جلو برای دوربین سلفی است، درحالی‌که دیگری به‌عنوان سنسور لنز فوق عریض گوشی در قاب پشتی قرارگرفته است.

Google-Pixel-7-Mini

Kuba همچنین گفت که تراشه اتصالی Wi-Fi 6E و تراشه بلوتوث کوالکام (WCNG6740) نیز در گوشی Lynx Pixel وجود خواهند داشت. برای یادآوری، بهتر است بدانید که تراشه Broadcom BCM4389 در هر دو سری پیکسل 6 و پیکسل 7 وجود دارد. گوشی Lynx از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بیایید کمی در مورد صفحه‌نمایش صحبت کنیم، مدل Lynx احتمالاً در مقایسه با گوشی‌های مدل Pixel Pro فعلی دارای صفحه‌نمایش ضعیف‌تری است. نمایشگر این گوشی مرموز ممکن است از نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح Full HD+ پشتیبانی کند. این در حالی است که نمایشگرهای پیکسل 6 پرو و پیکسل 7 پرو نیز از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند و همچنین وضوح بالای 1440x3210 پیکسل دارند.

ازاین‌رو Kuba حدس می‌زند که Lynx احتمالاً یک پیکسل ۷ مینی باشد. همان‌طور که برخی از نشریات پیش‌ازاین گزارش داده‌اند، مطمئناً به نظر نمی‌رسد که گوشی Lynx درواقع پیکسل 7a باشد.

حال که صحبت از Pixel 7 Mini شد، لازم به یادآوری است که اطلاعات فاش شده توسط یک منبع خبری چینی به نام Digital Chat Station در شهریورماه، نشان می‌دهد که Pixel 7 Mini یک گوشی پرچم‌دار با صفحه‌نمایش کوچک است. البته او ادعا کرده بود که این دستگاه با اسم رمز " Neila " معرفی‌شده است. ازاین‌رو، مشخص نیست که Neila و Lynx یکی هستند یا صرفاً دستگاه‌های مشابه یکدیگرند!

خبر مرتبط: ساخت نمونه اولیه اسکن عنبیه چشم روی گوگل پیکسل ۲