در این راهنمای جامع، به ارائه روش‌های مختلف برای انتخاب سایز مناسب گلکسی رینگ و نکات مهم مرتبط با آن می‌پردازیم.

شرکت سامسونگ برای اولین بار اقدام به عرضه یک حلقه هوشمند به نام “گلکسی رینگ” کرده است. این‌امر بدان معناست که کل فرآیند، از خرید تا استفاده از گلکسی رینگ، برای تمامی طرفداران این برند، تجربه‌ای کاملاً جدید است. پیش‌فروش حلقه گلکسی آغاز شده است، اما مسئله‌ای که برای بسیاری از کاربران حرفه‌ای مطرح است، انتخاب سایز مناسب برای انگشت است. در صورت خرید سایز اشتباه، چه راه‌حلی وجود دارد؟

خوشبختانه، شرکت سامسونگ با درنظرگرفتن این موضوع، روشی نوآورانه برای یافتن سایز ایده‌آل حلقه گلکسی برای تمامی کاربرانش درنظرگرفته است. در زمان پیش‌خرید یا خرید مستقیم گلکسی رینگ از فروشگاه اینترنتی سامسونگ، باید مشخص کنید که آیا از سایز انگشت خود اطلاع دارید یا خیر. اگر گزینه “نمی‌دانم” را انتخاب کنید، برای انتخاب سایز مناسب گلکسی رینگ سامسونگ به صورت رایگان یک “کیت اندازه‌گیری” برای شما ارسال خواهد کرد. توجه داشته باشید که به ازای هر سفارش، تنها یک کیت اندازه‌گیری ارائه می‌شود.

این کیت اندازه‌گیری، یک جعبه حاوی نمونه‌هایی از حلقه‌ گلکسی در تمامی ۹ سایز استاندارد آمریکا، از ۵ تا ۱۳ است. این نمونه‌ها، حلقه‌های غیرقابل‌استفاده‌ای هستند که دقیقاً به شکل نهایی گلکسی رینگ ساخته شده‌اند، به گونه‌ای که حتی برآمدگی‌های کوچک مرتبط با حسگرهای سلامتی و تناسب اندام را نیز شبیه‌سازی کرده‌اند. با استفاده از این نمونه‌ها می‌توانید به راحتی سایز مناسب حلقه را برای انگشتتان پیدا کنید.

پس از دریافت کیت اندازه‌گیری را از طریق پست، هنگامی که با استفاده از نمونه‌های موجود در این کیت، سایز مناسب حلقه گلکسی خود را پیدا کردید، می‌توانید از طریق لینکی که سامسونگ در ایمیل برای شما ارسال می‌کند و یا با مراجعه به بخش “سفارشات من” در فروشگاه اینترنتی سامسونگ، سایز انتخابی را ثبت و سفارش خود را نهایی کنید. اما اگر حتی از سایز انگشت خود نیز مطلع باشید، باز هم توصیه می‌شود که کیت اندازه‌گیری رایگان را دریافت کنید و از انتخاب سایز صحیح اطمینان حاصل نمایید. در ادامه به دلایل این توصیه خواهیم پرداخت.

گلکسی رینگ

به‌طورمعمول، افراد سایز انگشتر خود را بر اساس انگشت انگشتری (چهارمین انگشت از سمت شست) می‌دانند. بااین‌حال، دستورالعمل‌های رسمی سامسونگ، استفاده از Galaxy Ring را بر روی انگشت اشاره (دومین انگشت از سمت شست) برای دستیابی به “عملکرد بهینه” توصیه می‌کند.

این توصیه‌ غیرمعمول، بسیاری از کاربران را ترغیب می‌کند تا کیت اندازه‌گیری (Sizing Kit) سامسونگ را سفارش دهند. این کیت شامل نمونه‌هایی از انگشترهای فیک با سایزهای مختلف است که به کاربران امکان می‌دهد سایز مناسبشان را برای انگشت اشاره پیدا کنند. تضاد موجود در این موضوع زمانی آشکار می‌شود که به ویدیو آموزشی رسمی سامسونگ برای کیت اندازه‌گیری مراجعه می‌کنیم. این ویدیو بیان می‌دارد که کاربران می‌توانند از انگشترهای فیک موجود در کیت، برای اندازه‌گیری سایز هر انگشتی که قصد استفاده از Galaxy Ring در آن را دارند، استفاده کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا پوشیدن گلکسی رینگ روی انگشت‌های مختلف، بر دقت ردیابی سلامتی آن تأثیر می‌گذارد یا خیر. بااین‌حال، به دلایل دیگری همچون استفاده از قابلیت‌های حرکتی (Gestures)، پوشیدن آن روی انگشت اشاره می‌تواند ایده‌آل باشد. این‌قابلیت‌ها به شما امکان می‌دهند با فشار دادن انگشت اشاره و انگشت شست، کارهایی مانند گرفتن عکس با گوشی یا قطع کردن آلارم را انجام دهید.

دلیل دیگر توصیه‌ سامسونگ به استفاده از کیت اندازه‌گیری (Sizing Kit)، شکل داخلی Galaxy Ring است. برخلاف حلقه‌های معمولی که کاملاً گرد هستند، داخل این محصول دارای برجستگی‌های کوچکی است که ممکن است اندازه‌ آن را کمی متفاوت از سایر حلقه‌ها کند. بنابراین، در اکثر مواقع سفارش کیت اندازه‌گیری منطقی به‌نظرمی‌رسد؛ تنها استثناء، مواردی است که کاربر قصد خرید مجدد محصول با سایزی مشخص (پس از استفاده‌ قبلی از کیت اندازه‌گیری) را داشته باشد.