به نظر می‌رسد که شرکت آنر یک گوشی تاشو را ثبت اختراع کرده باشد که این موضوع، وی را تبدیل به رقیبی جدی برای شرکت سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو کرده و حکومت این غول کره‌ای را به چالش می‌کشد. امروز تصاویر گوشی تاشوی آنر منتشر شدند.

در وبسایت اداره ملی مالکیت معنوی چین، اطلاعاتی در مورد تایید اختراعی جدید از سوی شرکت آنر بارگزاری شده است. این اختراع در سال 2022 ثبت و در ماه جاری نیز تایید شده است که نشان از وجود گوشی تاشوی با طراحی نوآورانه نسبت به سایر رقبا می‌دهد که ممکن است رقیبی جدی برای غول این بازار، یعنی سامسونگ نیز به حساب بیاید.

با وجود این که اطلاعات زیادی از تصاویر گوشی تاشوی آنر نمی‌توان به دست آورد اما می‌توانیم ببینیم که گوشه‌های آن برخلاف سایر مدل‌ها زاویه‌دار هستند. چنین طرحی بسیار نوآورانه بوده و با ایجاد تفاوت میان گوشی آنر و سایرین، ظاهری پیشرفته به آن می‌دهد. اطلاعات زیادی در مورد جزئیات سخت‌افزاری دستگاه نداریم اما در پشت آن، شاهد نمایشگری بزرگ و فضایی لوزی مانند هستیم که نوید وجود دو دوربین در این گوشی جدید را می‌دهد.

رندر گوشی تاشوی آنر

اخبار گوشی تاشوی سامسونگ پیش‌تر نیز توسط لیکری مطرح به نام Digital Chat Station به گوش خرده بود و بر اساس اعلام وی، نمایشگری قسمت خارجی این دستگاه کاملاً بدون حاشیه بوده و حاشیه‌هایی که در تصویر نیز مشاهده می‌شوند مربوط به قاب دستگاه هستند. پس واضح است که باید انتظار صفحه نمایش خارجی فوق‌العاده‌ای را از طرف شرکت آنر داشته باشیم.

اگر شایعات مطرح شده حقیقت داشته باشند، گوشی گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ که برای عرضه در ماه جولای سال 2024 برنامه ریزی شده و از طرف دیگر گوشی موتورلا Razr 50 Ultra نیز که شایعه شده در ماه‌های آینده عرضه خواهد شد، با رقیبی جدی روبرو می‌شوند که برایشان تبدیل به چالشی بزرگ خواهد شد. بر اساس شایعات، این گوشی جدید آنر مجیک وی فلیپ نام خواهد داشت.

اخبار مرتبط: