تصاویر اولیه‌ای از حلقه هوشمند اورا رینگ 4، رقیب جدید حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ، منتشر شده است.

درحالی‌که گلکسی رینگ سامسونگ درحال‌حاضر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، اما نباید فراموش کرد که اورا رینگ پیشگام بازار حلقه‌های هوشمند است. اگرچه اورا رینگ 3 همچنان پرچمدار این شرکت است، اما به دلیل گذشت زمان، بسیاری از مشتریان منتظر مدل جدید هستند.

اگرچه Oura هنوز رسماً محصول جدیدی را معرفی نکرده است، اما به تازگی گواهینامه‌ای برای محصولی با شماره مدل OA11 دریافت کرده است که نشان می‌دهد عرضه اورا رینگ 4 نزدیک است. تصاویر منتشر شده از این حلقه هوشمند نشان می‌دهد که طراحی آن نسبت به مدل قبلی ساده‌تر شده است.

تصاویر جدیدی از اورا رینگ 4 منتشر شده است که نشان می‌دهد این حلقه هوشمند دارای طراحی تخت است، برخلاف طراحی مقعر گلکسی رینگ. در این تصاویر هیچ برآمدگی قابل مشاهده‌ای وجود ندارد. همچنین مشخص شده است که شماره مدل OA11 مربوط به اورا رینگ 4 است.

حلقه هوشمند اورا رینگ 4 عکس

بر روی برچسب محصول، علاوه‌بر مدل OA11، به مدل OA12 نیز اشاره شده است اما اطلاعات بیشتری در مورد آن در دسترس نیست. همچنین مشخص شده که این محصول، اورا رینگ 4 بوده و در رنگ طلایی و سایز 15 عرضه خواهد شد. باتوجه به‌اینکه مدل‌های قبلی اورا رینگ در دو نسخه Horizon با طراحی صاف و Heritage با طراحی برجسته عرضه شده بودند، احتمال می‌رود که OA11 مربوط به مدل Horizon و OA12 مربوط به مدل Heritage از Oura Ring 4 باشد.

اسناد صدور گواهینامه نشان می‌دهند که مدل OA11 انگشتر هوشمند Oura در اندازه‌های 7، 9، 13 و 15 در حال آزمایش است. با توجه به این اطلاعات می‌توان حدس زد که اورا رینگ 4 حداقل در اندازه‌های 7 تا 15 عرضه خواهد شد، هرچند ممکن است اندازه‌های کوچک‌تر و بزرگ‌تر نیز در حال آزمایش باشند.

برای مقایسه، اورا رینگ 3 در اندازه‌های 6 تا 13 با رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی عرضه شده است و مدل Horizon آن در رنگ‌های تیتانیوم برس‌خورده و رزگلد نیز موجود است. اگرچه Oura هنوز جانشین اورا رینگ 3 را تأیید نکرده است، اما شواهد کافی برای تولید Oura Ring 4 وجود دارد. با توجه به عرضه اورا رینگ مهرماه 1400، زمان برای معرفی نسل بعدی این محصول فرا رسیده است، خصوصا با توجه به رقابتی که از سوی گلکسی رینگ وجود دارد.