براساس اعلام رسمی، گوشی هوشمند اوکیتل W33 Pro با مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده و طراحی فوق‌العاده به‌همراه فناوری ارتباط 5G برای کار در شرایط سخت معرفی شد.

امروز صبح گوشی هوشمند اوکیتل W33 Pro با طراحی فوق‌العاده مقاوم و باتری عظیم 22000 میلی‌آمپرساعتی برای کاربرانی که نیاز به طول‌عمر باتری فراوان دارد رسما معرفی شد. این دستگاه از فناوری ارتباطی شبکه 5G پشتیبانی می‌کند که به‌یکی از استانداردهای روز دنیا تبدیل شده و تقریبا تمام کشورهای دنیا به‌غیر از چندین کشور از قابلیت‌های آن مانند سرعت دانلود و اتصال پایدار برخوردار هستند؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری از این خبر می‌پردازیم.

مشخصات سخت‌افزاری نشان می‌دهد اوکیتل W33 Pro از صفحه‌نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 1080×2408 پیکسل و نرخ به‌روزرسانی 60 هرتزی استفاده می‌کند که تجربه کاربری و نمایش تصاویر در آن درمقایسه‌با سایر گوشی‌ هوشمند عادی یکسان نیست و عملکرد ضعیف‌تری دارد. بااین‌حال، استحکام این صفحه‌نمایش به‌واسطه بهینه‌سازی‌های کمپانی تولیدکننده و محافظ Gorilla Glass تضمین شده و در شرایط سخت کاری یا سقوط از ارتفاع کمترین آسیب را خواهد دید؛ همچنین، طراحی قدرت‌مند باعث مقاومت سخت دربرابر گردوغبار و قطرات آب می‌شود.

اوکیتل W33 Pro با باتری 22000 میلی‌آمپر

کمپانی Oukitel ادعا می‌کند گوشی هوشمند W33 Pro با باتری 22000 میلی‌آمپرساعتی به‌مدت یک هفته کامل شارژدهی مستمر داشته باشد؛ چنین شارژدهی برای افرادی که در محیط‌کاری خارج از شهر کار می‌کنند بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. برای تامین‌ انرژی، از شارژ سریع سیمی 33 واتی استفاده می‌کند که برای شارژ مجدد صفر تا صدی به 4 یا 5 ساعت زمان نیاز دارد؛ ازآنجایی‌که ظرفیت باتری بسیار بالاست کاربران می‌توانند از آن به‌عنوان پاوربانک با خروجی 18 واتی برای گوشی‌های هوشمند عادی‌شان استفاده کنند.

علاوه‌براین، گوشی هوشمند اوکیتل W33 Pro از تراشه مدیاتک دایمنسیتی +6100 استفاده می‌کند که عملکرد نسبتا پایینی دارد و دستگاه را در طبقه میان‌رده‌‌ها قرار می‌دهد. همچنین، کمپانی سازنده از دو شیار سیم‌کارت استفاده کرده که کاربران می‌توانند به‌صورت هم‌زمان از خط تلفن بهره‌مند شوند؛ حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز برای عملکرد روان و منسجم W33 Pro درنظر گرفته شدند که برای اجرای چندین برنامه در پس‌زمینه و اجرای بازی‌های موبایلی با تنظیمات گرافیکی متوسط بهینه‌سازی شدند.

اوکیتل W33 Pro  باتری

ازسوی‌‌دیگر، اوکیتل W33 Pro با ضخامت 27.2 میلی‌متر و وزن تقریبی 577.5 گرم فوق‌العاده دربرابر ضربات ناگهانی یا خط‌وخش مقاوم خواهد بود و کاربران به‌راحتی می‌توانند ازآن بهره‌مند شوند؛ باید یادآور شویم وزن زیاد دستگاه به‌دلیل باتری عظیم 22000 میلی‌آمپرساعتی است که حجم بسیار بالایی دارد. همچنین اوکیتل W33 Pro با سنسور واید 64 مگاپیکسلی و سنسور دید در شب 20 مگاپیکسلی معرفی شد و برای افرادی‌که در طول شب کار می‌کنند فوق‌العاده کاربردی خواهد بود. سایر مشخصات فنی نشان می‌دهد حداکثر صدای بلندگوی این گوشی به 136 دسی‌بل می‌رسد.

اخبار مرتبط: