کمپانی چینی اوکیتل به‌زودی تبلت گیمینگ RT7 تایتان را با پشتیبانی از ارتباط 5G و نمایشگر ۱۰.۱ اینچی معرفی می‌کند.

رقابت در دنیای فناوری باسرعت و پیچیدگی خاصی دنبال می‌شود و سازندگان گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند سعی می‌کنند از بهترین و به‌روزترین محصولات‌شان رونمایی کنند. کمپانی‌های برزگی مانند اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی طی سا‌ل‌های گذشته توانستند سهم قابل‌توجهی از بازار داشته باشند، اما دنیای فناوری تنها به شرکت‌های بزرگ ختم نمی‌شود. به‌عبارتی دقیق‌تر، سازندگان کوچک‌تری مانند اوکیتل وجود دارند که با استفاده دانش‌شان اقدام به ساخت محصولات بی‌نظیر می‌کنند که در بازارهای داخلی و خارجی طرفداران بسیاری دارد.

براساس آخرین گزارش‌ها، کمپانی اوکیتل قصد دارد تبلت گیمینگ RT7 تایتان با پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G معرفی کند. چند ماه پیش، اوکیتل از تبلت RT6 با باتری ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی رونمایی کرد که باعث تعجب بسیاری از علاقه‌مندان حوزه فناوری شد و بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خبری از خودش به‌جای گذاشت. اکنون، اوکیتل RT7 تایتان به اولین تبلتی تبدیل می‌شود که از ارتباط 5G پشتیبانی می‌کند و از مقاومت بسیار بالایی به‌دلیل استفاده از بهترین آلیاژها برخوردار است.

باتری تبلت گیمینگ اوکیتل RT7

تبلت مورد نظر از گواهی‌نامه‌های استاندارد MIL-STD-810G و IP68/IP69K پشتیبانی می‌کند که نشان‌دهنده مقاومت در برابر آب، گردوغبار و دمای شدید است. همچنین برای مقاومت بیشتر مقابل ضربات، کمپانی سازنده از یک سپر ضد ضربه با روکش لاستیکی برای محافظت از آن خط‌وخش استفاده می‌کند. تبلت RT7 تایتان به تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰ مجهز می‌شود و برای عملکرد بهتر و روان‌تر از ۱۲ گیگابایت حافظه رم بهره‌مند خواهد شد؛ حافظه داخلی ظرفیت حداکثری ۲۵۶ گیگابایتی دارد، اما با استفاده از شیار میکرو اس‌دی تا یک ترابایت ارتقا می‌یابد.

تبلت گیمینگ اوکیتل RT7 تایتان از یک صفحه‌نمایش ۱۰.۱ آی‌پی‌اس با رزولوشن ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل و نرخ‌ به‌روزرسانی استفاده می‌کند که نوید یک صفحه روشن و جذاب را می‌دهد؛ این تبلت به‌دلیل داشتن سطح روشنایی بالا می‌تواند زیر نور مستقیم خورشید مورد بهره‌برداری قرار بگیرد. سیستم دوربین یک ماژول سه‌گانه را در پنل پشتی نشان می‌دهد که شامل سنسور واید یا اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود.

پنل جلو نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی میزبانی می‌کند که برای تماس‌های ویدئویی و برگزاری ویدئو کنفرانس‌ها مناسب و کافی خواهد بود. علاوه‌براین، ایت تبلت پرچمدار برای تامین انرژی به یک باتری عظیم ۳۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود که بنابر ادعای سازنده تا ۱۸۰ روز درحال آماده به کار می‌تواند روشن بماند؛ اکنون اطلاعاتی از شارژر و مدت‌زمان شارژ دستگاه دردست نیست.

اخبار مرتبط: