اوپو با معرفی K12 پلاس، استانداردهای جدیدی در دنیای گوشی‌های هوشمند تعریف کرد. اوپو K12 پلاس، ترکیبی بی‌نظیر از طراحی زیبا، عملکرد قدرتمند و باتری بادوام است.

شرکت اوپو به‌تازگی از گوشی هوشمند جدیدش با نام K12 پلاس رونمایی کرده است. این گوشی که در چین عرضه شده، جزو گوشی‌های میان‌رده محسوب می‌شود و بر روی ویژگی‌هایی مانند باتری با ظرفیت بالا، نمایشگر روان و دوربین با کیفیت تمرکز دارد.

قلب تپنده‌ K12 Plus، تراشه قدرتمند کوالکام، اسنپدراگون 7 نسل 3 است که برای انجام کارهای روزمره و حتی برخی بازی‌های سبک، عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری ColorOS 14 اوپو شخصی‌سازی شده است. همچنین، کاربران می‌توانند از بین گزینه‌های مختلف حافظه، از جمله 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی و یا 12 گیگابایت رم با 512 گیگابایت حافظه داخلی، متناسب با نیاز خود انتخاب کنند.

اوپو K12 پلاس از یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED بهره می‌برد که با نرخ رفرش 120 هرتز، تصاویر را روان و بدون لگ نمایش می‌دهد. روشنایی بالای 1100 نیت این نمایشگر نیز باعث می‌شود تا در محیط‌های پرنور و زیر نور مستقیم خورشید، محتوا به خوبی قابل مشاهده باشد. علاوه‌براین، پشتیبانی از طیف رنگی گسترده P3، رنگ‌ها را زنده‌تر و طبیعی‌تر نشان می‌دهد. نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتز نیز باعث می‌شود تا لمس‌ها با سرعت و دقت بیشتری ثبت شوند و تجربه بازی بسیار لذت‌بخش‌تر شود.

معرفی اوپو K12 پلاس

در قسمت پشتی این گوشی، یک سیستم دوربین دوگانه قرار دارد. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است که به احتمال زیاد با یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی همراه شده است. برای ثبت سلفی‌ها نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی در قسمت جلویی گوشی تعبیه شده است که برای تماس‌های ویدیویی و عکس‌های سلفی مناسب است.

اوپو K12 پلاس به لطف باتری غول‌پیکر 6400 میلی‌آمپرساعتی خود، می‌تواند به راحتی نیاز شما به انرژی را در طول روز برطرف کند، حتی اگر کاربر پرمصرفی باشید. این گوشی از شارژ سریع سیمی 80 واتی پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد در کمترین زمان ممکن باتری گوشی خود را شارژ کنید.

از نظر اتصال، اوپو K12 پلاس تمامی امکانات مورد نیاز شما را فراهم می‌کند. این گوشی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و همچنین به Wi-Fi 6، بلوتوث 5.4 و NFC مجهز شده است. علاوه‌براین، وجود پورت USB Type-C با قابلیت OTG به شما اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های جانبی مختلفی را به گوشی خود متصل کنید. برای افزایش امنیت، این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند.

اوپو K12 پلاس در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود و در دو نسخه با حافظه‌های داخلی و رم مختلف قابل خریداری است. قیمت این گوشی از 254 دلار برای مدل پایه شروع می‌شود و تا 353 دلار برای مدل فول آپشن افزایش می‌یابد. پیش‌فروش این گوشی در چین آغاز شده است و فروش رسمی آن از تاریخ 24 مهر 1403 آغاز خواهد شد.