یک افشاگر سرشناس با انتشار تصاویر رسمی سری اوپو فایند X8 از ظاهر کلی آن رونمایی کرد.

براساس آخرین اخبار، اوپو در تاریخ ۲۴ اکتبر یک رویداد رونمایی برگزار خواهد کرد تا چندین دستگاه پرچم‌دار مانند اوپو فایند X8، اوپو فایند X8 پرو و اوپو پد ۳ پرو را به‌همراه ایربادهای بی‌سیم Enco X3 TWS و نسخه جدیدی از ساعت هوشمند Oppo Watch X را معرفی کند. غول چینی طی چند روز گذشته طراحی و ویژگی‌های کلیدی سری Find X8 که با تراشه Dimensity 9400 عرضه می‌شود را معرفی کرده، اما تصاویر رسمی طراحی این گوشی‌ها را به‌صورت کامل نشان نداده‌اند.

تصاویر اوپو فایند X8

شب گذشته، افشاگر معروف، Evan Blass، تصاویر رندر رسمی اوپو فایند X8 و فایند X8 پرو را افشا و معمای طراحی این گوشی‌ها را حل کرد. تصاویر فایند X8 نشان می‌دهند که این گوشی در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و صورتی عرضه خواهد شد. ازسوی‌دیگر، تصاویر فایند X8 پرو تایید می‌کنند که این مدل در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی روانه بازار می‌شود.

براساس گزارش‌ها، فایند X8 دستگاهی کوچک‌تر با نمایشگر ۶.۶ اینچی است، اما نسخه پرو به صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی مجهز می‌شود. اگرچه نمایشگرها صاف به‌نظر می‌رسند، اما در واقع طراحی آن‌ها منحنی هستند. همان‌طورکه مشاهده می‌کنید، هردو گوشی از حاشیه‌های بسیار باریک با اندازه یکسان برخوردار هستند که ازنظر ظاهری کاملا پریمیوم خواهند بود.

تصاویر اوپو فایند X8

حاشیه‌های فایند X8 صاف به نظر می‌رسند، در حالی که لبه‌های نسخه پرو کمی انحنا دارند. هردو گوشی هوشمند از کلید اعلان در قسمت چپ بدنه هستند و سمت راست شامل کلید تنظیم صدا و دکمه روشن/خاموش می‌شود. همچنین، نسخه پرو از یک دکمه اضافی Quick Capture بهره می‌برد که گفته می‌شود یک دکمه خازنی با موتور خطی است. انتظار می‌رود که این دکمه مشابه دکمه Camera Control در سری آیفون ۱۶ عمل کند.

لبه بالای فایند X8 و فایند X8 پرو چندین حفره مشاهده می‌شود که احتمالا برای بلندگو، میکروفون ثانویه و فرستنده مادون قرمز (IR) باشند. در قسمت پایین هردو گوشی، اسلات سیم‌کارت، پورت USB-C، میکروفون و بلندگو قرار دارند. در پنل پشت، هردو گوشی از ماژول دوربین گرد بزرگی برخوردار هستند که لوگوی Hasselblad در مرکز آن قرار گرفته است. فایند X8 از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد، اما مدل پرو به چهار دوربین مجهز شده که دو دوربین آن لنزهای تله‌فوتو پریسکوپی هستند.