تصاویر اوپو فایند N3 فلیپ منتشر شده که نشان می‌دهد دوربین این گوشی سه گانه است و صفحه نمایش بیرونی شبیه نسل قبلی است.

پارسال اوپو در کنار گوشی تاشو اوپو فایند N2 فلیپ، اوپو فایند N2 را هم عرضه کرد. اوپو فایند N2 در حقیقت مشابه گوشی‌های فولد سامسونگ بود در حالی که مدل اولی به گوشی تاشو فلیپ شباهت داشت. اوپو در نسخه فلیپ صفحه نمایش بیرونی ۳.۳ اینچی تعبیه کرده بود که بزرگ‌ترین نمایشگر بیرونی در گوشی‌های تاشو به شمار می‌رفت. این درحالی‌ است که گوشی موتورولا با صفحه نمایش بیرونی ۲.۷ اینچ، ویوو ۳ اینچ و سامسونگ ۱.۹ اینچی راهی بازار شدند.

صفحه نمایش بیرونی

احتمالا امسال شاهد افزایش سایز صفحه نمایش بیرونی گوشی‌های تاشو فلیپ باشیم. مثلا بزرگترین صفحه نمایش امسال متعلق به موتورولا ریزر ۴۰ اولترا (یا همان موتورولا ریزر +) است که به تازگی در برخی از نقاط جهان منتشر شده است. همچنین سامسونگ با گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ که ماه آینده معرفی می‌شود، صفحه نمایش بیرونی را به ۳.۴ اینچ رسانده است.

تصاویر رندر اوپو فایند N3 توسط 91mobiles منتشر شده است. در این تصاویر که بر اساس طراحی نسخه اولیه بوده و شباهت زیادی به مدل سال قبل دارند، تعداد دوربین‌های عقب از دو به سه افزایش پیدا کرده است.

البته کماکان سیستم عکاسی Hasselblad مورد استفاده قرار می‌گیرد و سنسورهای تعبیه شده همانند اوپو رنو ۱۰ پرو خواهند بود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی همراه با لرزه‌گیر اپتیکال (OIS) و f/۱.۸ تشکیل می‌شود. همچنین دو دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی قرار دارند و در صفحه نمایش داخلی هم دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

بقیه مشخصات اوپو فایند N3 مشابه نسل قبلی خواهد بود. صفحه نمایش بیرونی ۳.۲۶ اینچی آمولد و صفحه نمایش داخلی ۶.۸ اینچی +FHD با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس با حافظه رم ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت در این گوشی تعبیه شده است. باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم با شارژ سریع ۴۴ واتی تغذیه می‌شود.

اخبار مرتبط: