گزارش‌ها حاکی است که اوپو قصد دارد گوشی‌های فایند N3، فایند N3 فلیپ، ساعت هوشمند واچ ۵ و تبلت پد ایر ۲ را در یک مراسم اختصاصی معرفی کند.

اوپو قصد دارد تا ماه آینده رویدادی در چین برگزار کرده و محصولات جدیدش را در این مراسم رونمایی کند.

اخیرا گواهی کمیسیون اقتصادی اوراسیا EEC برای گوشی فایند N3 منتشر شده که حاکی از عرضه این دستگاه در کشورهای اروپایی است، البته مشخصات دیگری از این دستگاه در دست نیست، اما شایعات زیادی در مورد این گوشی منتشر شده است.

گوشی تاشو فایند N3 از تراشه ۳.۳۶ گیگاهرتزی اسنپدراگون +۸ نسل ۲ بهره می‌برد. این تراشه همان اسنپدراگون ۸ نسل ۲ اورکلاک شده است که پیش از این به صورت اختصاصی فقط برای سری گلکسی اس ۲۳، زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ استفاده شده بود.

برای این گوشی ماژول دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی با لرزه‌گیر اپتیکال، سنسور تله‌فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی و سنسور اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. همچنین دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روی صفحه‌نمایش خارجی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی روی نمایشگر داخلی تعبیه شده است.

مشخصات اوپو گوشی تاشو فایند N3

این گوشی به نمایشگر خارجی ۶.۳ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و صفحه‌نمایش داخلی تاشو ۷.۸ اینچی امولد با رزولوشن 2K مجهز شده که هر ۲ نمایشگر از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برند. همچنین این دستگاه روی سیستم‌عامل ColorOS ۱۳.۱ بر اساس اندروید ۱۳ عمل می‌کند و برای امنیت این دستگاه، حسگر اثر انگشت روی لبه کناری آن تعبیه شده است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5x، حافظه داخلی یک ترابایتی UFS ۴، باتری ۴۸۰۵ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۸۰ واتی و بی‌سیم ۵۰ واتی اشاره کرد.

گفته می‌شود اوپو فایند N3 فلیپ نیز قرار است از نظر طراحی و مشخصات کلی مشابه فایند N2 باشد و بزرگ‌ترین تفاوت بین ۲ دستگاه در بخش دوربین آنها خواهد بود. فایند N2 به دوربین دوگانه مجهز شده بود و احتمالا ماژول دوربین سه‌گانه با دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی برای فایند N3 در نظر گرفته شده است.

مشخصات زیادی از تبلت اوپو پد ایر ۲ در دست نیست، اما بر اساس شایعات، ظاهرا این تبلت به باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فناوری 5G مجهز خواهد شد.

با توجه به باور عمومی در چین مبنی بر نحس بودن عدد ۴، احتمالا سری جدید ساعت‌ هوشمند اوپو به جای عدد ۴ با نام واچ ۵ عرضه می‌شود. براساس شایعات، واچ ۵ با نمایشگر امولد و لبه خمیده، باتری ۵۷۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از eSIM راهی بازار می‌شود. این ساعت در رنگ‌بندی مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد و همراه این گجت، واچ ۵ پرو در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط: