مشخصات اوپو A3 پرو لو رفته که نشان می‌دهد این دستگاه به تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ و نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED لبه خمیده مجهز شده و گواهی IP69 را برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب به‌دست آورده است.

شرکت اوپو امروز صبح اعلام کرد که گوشی جدید A3 پرو قرار است جمعه همین هفته ۲۴ فروردین ماه معرفی شود. علاوه‌بر آن طراحی این دستگاه با حاشیه نمایشگر باریک و رنگ‌بندی این دستگاه هم با ۳ رنگ طلایی، سبز و مشکی فاش شده است. اکنون گزارش جدیدی از افشاگر شناخته شده به‌نام Digital Chat Station منتشر شده که مشخصات این دستگاه را به‌نمایش می‌گذارد. در ادامه به برسی مشخصات اوپو A3 پرو می‌پردازیم.

براین اساس اوپو در A3 پرو روی مقاومت و دوام تمرکز کرده تا این دستگاه گواهی IP69 را برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب دریافت کند. جالب اینجاست که تاکنون هیچ گوشی هوشمند عادی نتوانسته بود این گواهی مقاومت را دریافت کند و فقط گوشی‌های مقاوم که برای شرایط خاص طراحی شده‌اند از این نظر بهتر هستند. به‌این ترتیب پرچمداران مطرح بازار ازجمله گلکسی S24 اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس گواهی IP68 را به‌دست آورده بودند و اوپو توانست با گوشی میان‌رده خود مقاومت بهتری نسبت‌به آنها به‌دست آورد.

Oppo A3 Pro

گواهی IP69 نشان می‌دهد اوپو A3 پرو برای کار در محیط‌های سخت طراحی شده و می‌تواند باوجود قرار گرفتن در معرض آب، گرد و خاک و حتی زباله مقاوم بماند. علاوه‌بر آن این دستگاه قابلیت ضد سقوط دارد و با طراحی مقاوم، می‌تواند در برابر سقوط و ضربه‌های محکمی مقاومت کند. این دستگاه از نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با لبه خمیده، نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن 1080 پیکسلی و پانچ هول بالای نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین سلفی بهره می‌برد.

اوپو A3 پرو به پردازنده دایمنسیتی ۷۰۵۰ شرکت مدیاتک مجهز می‌شود که درکنار آن حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی قرار خواهد گرفت. علاوه‌بر آن از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند؛ البته هنوز توان شارژ آن مشخص نشده است. در پنل پشتی این دستگاه، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 قرار می‌گیرد، البته هنوز مشخص نیست سنسورهای دیگر آنها به چه صورتی است. درانتها، نتایج گیک‌بنچ این دستگاه منتشر شد که در بخش‌ها تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۹۰۴ و ۲۳۶۴ را کسب کرده بود. همچنین در این بنچ‌مارک مشخص شد این دستگاه به اندروید ۱۴ مجهز می‌شود.

اخبار مرتبط: