اوپو باانتشار پست‌هایی در وایبو علاوه‌بر نمایش طراحی و رنگ‌بندی اوپو A3 پرو اعلام کرد این دستگاه قرار است در تاریخ ۲۴ فروردین ماه معرفی شود.

هفته گذشته افشاگر مشهور و قابل اعتماد استیو همرستوفر (onleaks) رندرهایی از گوشی جدید اوپو A3 پرو را منتشر کرد. در این گزارش علاوه‌بر طراحی دستگاه، بخشی از مشخصات فنی هم مانند ابعاد گوشی و اندازه نمایشگر مشخص شد. اکنون شرکت اوپو به‌صورت رسمی از تاریخ معرفی و تصاویری از این دستگاه رونمایی کرد که علاوه‌بر طراحی، رنگ‌بندی این دستگاه را نیز نشان می‌دهد.

اوپو این اطلاعات را از طریق پلتفرم چینی ویبو منتشر کرده است. براین اساس، اوپو A3 پرو قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل ساعت ۲:۳۰ به‌وقت چین مصادف با ۲۴ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح به‌وقت تهران معرفی کند. روز گذشته هم مشخص شد که ردمی توربو ۳ و ریلمی GT neo 6 SE به‌ترتیب ۲۲ و ۲۳ فروردین معرفی می‌شوند. بامشاهده تصاویر منتشر شده مشخص شد اوپو A3 پرو در ۳ رنگ صورتی روشن، آبی روشن و مشکی معرفی می‌شود. البته نسخه آبی روشن به پنل پشتی شیشه‌ای مجهز می‌شود، اما برای رنگ‌های صورتی و مشکی از چرم گیاهی با طراحی خاص استفاده شده است.

Oppo A3 Pro

اگرچه هنوز اطلاعات رسمی از اوپو A3 پرو منتشر نشده، در افشای onleaks مشخص شد این دستگاه در ابعاد ۱۶۲.۷×۷۴.۵×۷.۸ میلی‌متری به نمایشگر ۶.۷ اینچی با لبه خمیده مجهز شده است. این نمایشگر حاشیه‌های بسیار باریکی داشته و علاوه‌بر آن دوربین سلفی در پانچ هول بالای نمایشگر قرار می‌گیرد. برای درک بهتر می‌توان در ادامه نگاهی به مشخصات نسل قبلی، یعنی اوپو A2 پرو انداخت.

مشخصات اوپو A2 پرو

اوپو A2 پرو به نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED خمیده با رزولوشن +Full HD، روشنایی ۹۲۰ نیتی و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. این دستگاه از تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می‌برد. در پنل پشتی این دستگاه ماژول دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین پرتره ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم در پانچ هول روی نمایشگر جای دارد.

اوپو A2 پرو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی تغذیه می‌کند. این دستگاه در زمان عرضه سال گذشته به سیستم‌عامل ColorOS 13.1 برپایه اندروید ۱۳ مجهز شده بود. همچنین از دیگر مشخصات آن می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲ و وای‌فای ۶ و دریافت گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گرد خاک و پاشش قطرات آب اشاره کرد.

اخبار مرتبط: