یک افشاگر نام آشنای توییتری مشخصات فنی گوشی وان پلاس V فولد، جدیدترین محصول تاشوی این شرکت چینی را منتشر کرد.

هفته گذشته، آنلیکس که یکی از معروف‌ترین افشاگران توییتر محسوب می‌شود اولین تصویر حقیقی از گوشی وان پلاس V فولد را برای کاربران منتشر کرد؛ حال این افشاگر با منتشر کردن تمامی مشخصات فنی آن بار دیگر توجه علاقه‌مندان به حوزه فناوری را به‌سمت این گوشی جلب کرد.

چندی پیش، کمپانی وان پلاس تایید کرد که گوشی تاشو خود را در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد. براین‌اساس، برخی شایعات می‌گویند که وان پلاس V فولد در ماه آگوست برابر با مرداد ماه وارد بازار جهانی می‌شود.

مشخصات سخت‌افزاری

براساس گزارش آنلیکس، گوشی وان پلاس V فولد از صفحه‌نمایش داخلی ۷.۸ اینچی امولد با رزولوشن 2K و نرخ به‌روزرسانی ۱۲ هرتزی بهره می‌برد؛ صفحه‌نمایش خارجی این گوشی ۶.۳ اینچی و از نوع امولد خواهد بود که با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی همراه می‌شود. همچنین رندرهای فاش شده حاشیه‌های باریک را نشان می‌دهد که می‌تواند یک تجربه کاربری تمام صفحه را به ارمغان بیاورد.

مشخصات سخت‌افزاری وان پلاس V

در بخش سیستم دوربین، یک ماژول سه‌گانه دوربین خواهیم داشت که شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو می‌شود. دوربین سلفی اصلی این گوشی ۳۲ مگاپیکسلی است و نمایشگر داخلی از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر با جزئیات دقیق بهره‌مند می‌شود. همچنین باید یادآور شویم که هنوز جزئیات از زوم اپتیکال یا سایر قابلیت‌های دوربین توسط هیچ افشاگری منتشر نشده است.

در داخل بدنه وان پلاس V فولد از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌شود که به‌همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌تواند تجربه کاربری یکپارچه را تضمین کند. برای تامین انرژی دستگاه از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌شود که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، انتظار می‌رود این گوشی به صورت پیش‌فرض با رابط کاربری انحصاری OxygenOS 13.1 و اندروید ۱۳ عرضه شود.

اخبار مرتبط: وان پلاس ۱۲ با شارژر ۱۰۰ واتی عرضه می‌شود