یک ویدئو یوتیوبی تایید می‌کند گوشی تاشو وان پلاس اوپن از طراحی بسیار زیبا و لولا بدون شکاف بهره می‌برد که برای دوستداران دستگاه‌های تاشدنی بسیار مناسب خواهد بود.

اگر از علاقه‌مندان به‌حوزه فناوری و پیگیر اخبار گوشی‌های هوشمند باشید حتما درجریان هستید که برخی شرکت‌ها مانند وان پلاس و ناتینگ عادت دارند قبل از شروع مراسم معارفه رسمی به‌صورت کوتاه از دستگاه‌های نسل جدیدشان رونمایی می‌کنند؛ برخی این موضوع را بد و غیرحرفه‌ای توصیف می‌کنند، اما گروهی دیگر می‌گویند این سیاست برای آشنایی اولیه کاربران با گوشی‌های سری جدید است. همان‌طورکه اوایل صبح امروز اشاره کردیم، دو گوشی تاشدنی وان پلاس اوپن و اوپو فایند N3 درواقع یک گوشی در کالبد هستند که نسخه اول برای بازار جهانی و نسخه دوم به‌صورت اختصاصی وارد بازار چین می‌شود.

براساس آنچه در این ویدئوی مشاهده می‌شود، مدیرعامل وان پلاس، پیت لاو، با لوئیس هلسینگر مصاحبه‌ای ده دقیقه‌ را انجام می‌دهد که دقایق ابتدایی آن به برنامه‌های این شرکت بزرگ چینی و فناوری مورد استفاده برای ساخت گوشی تاشدنی وان پلاس اوپن می‌گذرد. نگاه اولیه که این ویدئو به‌ما می‌دهد به‌طورکامل فرم فاکتورها و طراحی دستگاه را به‌نمایش می‌گذارد که بسیار جذاب و عالی به‌نظر می‌رسد، اما شاید روز معارفه دیگر جذاب و مورد استقبال کاربران نباشد.

طبق صبحت‌های پیت لاو، باید بگوییم وان پلاس برای طراحی و توسعه مکانیزم لولا بیشتر از ۶۰۰ پتنت را به‌ثبت رسانده است که عددی بسیار قابل‌توجه به‌شمار می‌رود؛ همچنین این موضوع ازنظر مهندسی و منطق طبیعی به‌نظر می‌رسد، چراکه لولای گوشی‌های تاشدنی محوری‌ترین قسمت آن‌ها هستند و درصورت بروز هر اتفاقی برای این قسمت، دستگاه به‌طورکامل از کار می‌افتد. دستگاه هوشمند وان پلاس اوپن از طراحی لولا بسیار زیبا بدون شکاف بهره می‌برد و درمقایسه‌با اوپو فایند N3 حدود ۳۷ درصد بهبودیافته است. همچنین لولای جدید باعث ایجاد مقاومت و کاهش وزن دستگاه‌ها این شرکت می‌شود.

علاوه‌براین، مدیرعامل وان پلاس می‌گوید مدلی که در ویدئو مشاهده می‌کنیم نسخه مهندسی است، اما احتمالا شاهد تغییرات گسترده‌ای در بخش نهایی نخواهیم بود. کارشناسان حوزه فناوری در برخی شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌های رسمی اعلام کردند گوشی تاشدنی وان پلاس اوپن شاهد تغییری نمی‌شود و همان‌گونه در تصویر دیدیم روانه بازار خواهد شد. با مرور بیشتری به ویدئو درمی‌یابیم کاربرانی که به‌دنبال دستگاه تاشو مشابه گلکسی زد فولد ۵ هستند، اما قصدی برای هزینه‌های سنگین پرچمداران سامسون را نمی‌دهد.

اخبار مرتبط: