تاریخ عرضه گوشی تاشو وان پلاس اوپن از اوایل شهریور به‌دلیل مشکلات نمایشگر، به زمان دیگری موکول شده است.

گوشی تاشو وان پلاس اوپن در ابتدا با نام وان پلاس فولد یا وان پلاس وی فولد شناخته می‌شد. بر اساس شایعات منتشر شده این گوشی از صفحه‌نمایش داخلی ۷.۸ اینچی امولد با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسلی و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد و صفحه‌نمایش خارجی امولد +FHD از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

وان پلاس اوپن اولین گوشی تاشو این شرکت است که تاریخ عرضه آن به ادعای افشاگر توییتری، مکس جامبور ۷ شهریور ماه بود. با این حال او در گزارش جدیدی مدعی شده برنامه قبلی تغییر کرده و این گوشی با تاخیر روانه بازار می‌شود. تاریخ جدید هنوز مشخص نشده است، اما این گوشی به‌زودی رونمایی خواهد شد.

گوشی وان پلاس اوپن در ابتدا قرار بود به پنل نمایشگر BOE مجهز شود، اما به‌نظر می‌رسد مشکلی در این زمینه به‌وجود آمده و مدیران وان پلاس را به فکر استفاده از پنل‌های سامسونگ انداخته است.

گوشی تاشو وان پلاس

در ابتدا شایعه شده بود که این گوشی براساس اوپو فایند ان ۲ ساخته شده است. اوپو فایند ان ۲ از دو پنل صفحه‌نمایش داخلی تاشو و خارجی سامسونگ استفاده می‌کند، البته شایعه قبلی آن‌چنان هم منطقی نیست، زیرا فایند ان ۲ از نمایشگر ۵.۵۴ اینچی خارجی و ۷.۱ اینچی تاشو داخلی استفاده می‌کند که بسیار کوچک‌تر از ۶.۳ اینچی خارجی و ۷.۸ اینچی وان پلاس اوپن است. همچنین گوشی وان پلاس از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کند در حالی که ان ۲ از اسنپدراگون +۸ نسل یک استفاده می‌کند.

پس از عرضه وان پلاس اوپن، گوشی مهم بعدی این شرکت وان پلاس ۱۲ است که آذر‌ماه در چین و دی‌ماه به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط: