شرکت وان پلاس در نظر دارید جدیدترین گوشی تاشوی خود، یعنی اوپن 2 را در سال 2025 به بازار عرضه کند. امروز لیکری مطرح، جزئیاتی بسیار هیجان‌انگیز از ظرفیت باتری وان‌پلاس اوپن 2 به اشتراک گذاشت که نشان از خلاقیت این کمپانی چینی دارد.

بر طبق گفته لیکر مطرح، Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی ویبو، شرکت‌های اوپو و ویوو در حال کار بر روی یک گوشی تاشوی بزرگ هستند که در چهار ماهه اول سال 2025 عرضه می‌شود و از تراشه جدید شرکت کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Gen 4 استفاده خواهد کرد. تصور می‌شد منظور وی از این مشخصات، گوشی اوپو فایند N5 است اما این لیکر، ذکر کرد که دستگاه مذکور قرار است باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعت داشته باشد!

سال گذشته، گوشی اوپو فایند N3 در بازارهای جهانی با اسم وان‌پلاس اوپن منتشر شد و موفقیت‌هایی نیز کسب کرد. حال گمان می‌رود که این گوشی تاشوی جدید (که به احتمال زیاد در چین اوپو فایند N5 نام دارد) قرار است با نام وان‌پلاس اوپن 2 در بازارهای جهانی عرضه شود. برخی شایعاتی که در گذشته نیز منتشر شدند، نشان می‌دهند سازندگان سال 2025 را برای عرضه این دستگاه هدف قرار داده‌اند.

وان‌پلاس اوپن 2

ظرفیت باتری وان‌پلاس اوپن 2 قرار است 6000 میلی‌آمپرساعت باشد که در مقایسه با مدل سال گذشته که 4805 میلی‌آمپرساعت بود، ارتقایی بسیار بزرگ و تاثیرگذار به حساب می‌آید. اگر شایعات درست باشند، باتری این گوشی تاشو، حتی از وان‌پلاس 12 که 5400 میلی‌آمپرساعت است نیز بیشتر خواهد بود. همانطور که می‌دانید، صفحه گوشی‌های تاشو کمی بزرگ‌تر از گوشی‌های عادی است و این افزایش ظرفیت باتری، می‌تواند نیاز کاربران را رفع و زمان استفاده بیشتری در اختیارتان قرار بدهد.

افزایش ظرفیت باتری وان‌پلاس اوپن 2 با سیاست‌های جدید این کمپانی نیز همخوانی خواهد داشت زیرا چندی پیش اعلام شد که آنان از این پس از تکنولوژی Glacier Battery باتری استفاده می‌کنند. این استراتژی توسط شرکت آنر نیز به کار گرفته شد و به کمک آن، با استفاده از باتری‌های با قطعه سیلیکونی، می‌توانند ظرفیت باتری بیشتری با همان سایز قبلی ارائه کنند. دستگاه وان‌پلاس ایس 3 پرو که منحصراً در بازار چین عرضه شده، اولین گوشی است که از این تکنولوژی استفاده کرد و توانست باتری با ظرفیت 6100 میلی‌آمپرساعت ارائه کند.

لازم به ذکر است که Digital Chat Station شایعات گذشته مبنی بر ساخت گوشی با قابلیت سه بار تا شدن توسط شرکت هواوی را نیز تایید کرد. وی عنوان کرد که این دستگاه قرار است از تراشه سری Kirin 9 استفاده کند و باید انتظار تکنولوژی‌هایی جدید و هیجان‌انگیز را از آن داشته باشید که می‌تواند قدمی رو به جلو برای این غول چینی باشد.