شرکت وان پلاس هندزفری وان پلاس بادز ۳ را برای عرضه در بازار جهانی معرفی کرد که با ANC و گواهی IP55 تنها ۱۰۰ دلار قیمت داشته و می‌تواند محبوبیت زیادی در بازار کسب کند.

شب گذشته شرکت وان پلاس از ۲ گوشی وان پلاس 12 و 12R برای عرضه جهانی رونمایی کرد. درکنار این ۲ گوشی، وان پلاس بادز ۳ هم معرفی شد که می‌تواند رقیب خوبی برای بادز‌های درون بازار شرکت‌های دیگر مانند سامسونگ باشد. البته این هندزفری پیش از این هم برای عرضه در بازار چین معرفی شده بود و اکنون فقط برای عرضه در بازار جهانی دوباره عنوان شد. این دستگاه که از قابلیت نویز کنسلینگ فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند قرار است با قیمت ۹۹ دلار راهی بازار شود، البته هندزفری یک هفته زودتر از ۲ گوشی جدید در بازار به‌فروش می‌رسند و حدودا ۱۷ بهمن ماه به ایران هم می‌رسد.

وان پلاس بادز ۳ با ۲ درایو از قابلیت حذف نویز تا ۴۹ دسی‌بل پشتیبانی می‌کند. بااستفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند بدون مزاحمت و شنیدن صدای اطراف به مکالمه پرداخته یا موسیقی گوش دهند. این دستگاه به دیافراگم ۱۰.۴ میلی‌متری بس (Bass) مجهز شده که صدای بس عمیقی را ارائه می‌دهد. این دستگاه از نظر ظاهری به بادز ۲ پرو شباهت دارد، اما کمی براق‌تر شده است. به‌لطف پپشتیبانی از کدک LHDC 5.0 با رزولوشن بالا (Hi-Res) با نرخ نمونه برداری 96 کیلوهرتزی، انتقال صدا با وضوح بالا در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. همچنین این دستگاه با سرعت بی‌سیم یک مگابیت‌برثانیه و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳ اتصال یکپارچه و سریعی دارد.

OnePlus Buds 3 color

هدفون توگوشی وان پلاس بادز ۳ برای گیمرها هم انتخاب وبی محسوب می‌شود، زیرا از افکت بازی قابل تنظیم، میدان صوتی (sound field) بزرگ‌تر و صدای سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند. همچنین با تاخیر ۹۴ میلی‌ثانیه، کاربران تاخیر زیادی در بازی ویدیویی نخواهند داشت. بدون استفاده از نویز کنسلینگ (ANC) و با در نظر گرفتن باتری کیس شارژ، کاربران می‌توانند ۴۴ ساعت بدون وقفه از این دستگاه بهره‌مند شوند. همچنین با پشتیبانی از شارژ سریع، این دستگاه طی ۱۰ دقیقه تا ۷ ساعت دوام می‌آورد. هر هدفون به باتری ۵۸ میلی‌آمپر ساعتی و کیس شارژ هم به باتری ۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که طول عمر باتری طولانی به لطف آن امکان‌پذیر می‌شود.

از دیگر مشخصات کلیدی بادز ۳ وان پلاس می‌توان به کسب گواهی IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب اشاره کرد که این دستگاه را نسبت به برخی مدل‌های بازار به گزینه بهتری تبدیل می‌کند. این دستگاه با قیمت ۹۹ دلار در بازار جهانی از تاریخ ۱۷ بهمن ماه عرضه می‌شود و کاربران برای خرید می‌توانند از بین رنگ‌های آبی و مشکی انتخاب کنند.

اخبار مرتبط: