تیزر جدیدی از وان پلاس Ace 3V نشان می‌دهد این دستگاه به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5x، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی UFS 4.0 و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

شرکت وان پلاس قرار است طی هفته‌های آینده از گوشی جدید Ace 3V در چین رونمایی کند. هنوز تاریخ معرفی دقیقی برای این دستگاه مشخص نشده، اما حتی درصورت معرفی هم ابتدا راهی بازار چین شده و سپس در بازار جهانی عرضه می‌شود. پیش از این مشخص شده بود که این دستگاه به‌تراشه اسنپدراگون +۷ نسل ۳ مجهز می شود. اکنون تیزر جدیدی منتشر شده که بخشی از مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 3V شامل باتری، حافظه داخلی و حافظه رم آن را فاش می‌کند.

در تیزر جدید وان پلاس Ace 3V مشخص شد که این دستگاه به حافظه رم LPDDR5x تا سقف ظرفیت ۱۶ گیگابایتی مجهز می‌شود. همچنین حافظه داخلی UFS 4.0 تا سقف ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی برای آن درنظر گرفته شده است. اگرچه پیش از این شایعات تراشه اسنپدراگون +۷ نسل ۳ شنیده می‌شد، در این پوستر وجود تراشه قدرتمند کوالکام تایید شده است تا دیگر شک و تردیدی در این زمینه وجود نداشته باشد.

این تیزر نشان می‌دهد وان پلاس Ace 3V موفق شده رتبه جهانی ۴۸ ماهه را دریافت کند. TÜV SÜD یک مقیاس جهانی برای سنجش اثربخشی بین سخت‌افزار و نرم‌افزار است که عملکرد روان گوشی را نشان می‌دهد. علاوه‌بر موارد ذکر شده لی جی لوئیس، مدیر OnePlus China در یک پست جداگانه اطلاعاتی را درباره باتری این دستگاه منتشر کرد. او طول عمر باتری را بسیار خوب توصیف کرد و گفت که حتی از وان پلاس ۱۲ هم بهتر است. پیش از این شایعاتی مبنی‌بر استفاده از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شنیده شده بود و این پست می‌تواند آن را تایید کند.

علاوه‌بر موارد ذکر شده، پیش از این مشخص شده بود که وان پلاس Ace 3V به نمایشگر OLED با رزولوشن 1.5K، نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتزی و اسکنر اثر انگشت زیرنمایشگر، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، ماژول دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی، اسپیکر استریو و فرستنده مادون قرمز مجهز شده و با نام وان پلاس نورد ۴ راهی بازار جهانی خواهد شد.

اخبار مرتبط: