مشخصات وان پلاس Ace 3 که با تغییر نام تجاری با نام وان پلاس 12R خارج از چین عرضه می‌شود، فاش شده که حاکی از استفاده مجدد از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است.

انتظار می‌رود ۲۶ مهر ماه شرکت وان پلاس در کنار گوشی تاشو وان پلاس اوپن و تبلت پد گو از وان پلاس Ace 3 با عرضه اختصاصی در چین رونمایی کند. این دستگاه یک تا ۲ ماه بعد با تغییر نام تجاری به وان پلاس 12R به صورت جهانی عرضه خواهد شد. ماه گذشته افشاگر شناخته شده Digital Chat Station مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 3 را منتشر کرد و اکنون در گزارشی دیگر به تایید شایعه قبلی پرداخته است. بنابراین احتمال بسیار کمی وجود دارد که اطلاعات درز کرده صحت نداشته باشند.

مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 3

براساس گزارش Digital Chat Station، گوشی وان پلاس Ace 3 به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز می‌شود؛ تراشه‌ای که در گوشی وان پلاس Ace 2 پرو و با تغییر نام تجاری آن یعنی وان پلاس 11 5G هم به کار رفته بود. وان پلاس Ace 3 دارای باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی است. این دستگاه از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی IMX709 سونی در دوربین تله‌فوتو با زوم پریسکوپی ۲ برابری بهره می‌برد. علاوه‌بر آن این گوشی به یک فریم فلزی مجهز شده است.

وان پلاس Ace 3 از صفحه‌نمایش ۶.۷۴ اینچی اولد با لبه خمیده بهره می‌برد. این نمایشگر به رزولوشن 1.5K، نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی و قابلیت کاهش نور با فرکانس بالا مجهز شده است. کنار دوربین تله‌فوتو مذکور، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی OV8D10 اومنی‌ویژن قرار گرفته است. اگرچه هنوز مشخص نیست که این دستگاه در چه پیکربندی‌هایی عرضه می‌شود، این دستگاه احتمالا به حافظه رم ۱۶ یا ۲۴ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی یا یک ترابایتی UFS 4.0 مجهز می‌شود.

اخبار مرتبط: