بنچمارم آن‌توتو نشان می‌دهد گوشی وان پلاس Ace 2 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و حافظه داخلی یک ترابایتی عرضه می‌شود.

طبق گزارش‌ها، گوشی هوشمند وان پلاس Ace 2 پرو اواخر این ماه در بازار چین عرضه می‌شود؛ این دستگاه به‌عنوان نسخه‌ای ارتقا یافته از وان پلاس Ace ۲ محسوب می‌شود که اواخر سال گذشته وارد بازار شد. طی هفته‌های گذشته اطلاعات و جزئیات زیادی از گوشی یادشده در خبرگزاری‌ها منتشر شد و توانست گواهی 3C را کسب کند؛ همچنین اطلاعات دقیقی از آن در فهرست گیک‌بنچ به‌نمایش گذاشته شد، اما اکنون مشخصات فنی آن روی پلفترم آن‌توتو دردسترس است.

وان پلاس Ace 2 پرو از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد و اولین گوشی هوشمندی در دنیا خواهد بود که از سیستم‌ خنک‌کننده تیاتنگونگ استفاده می‌کند که قو‌ی‌ترین سیستم با محفظه ۹۱۴۰ میلی‌متر مربعی است.

مشخصات بنچمارک وان پلاس Ace 2

فهرست گیک‌بنچ نشان داد گوشی مذکور از ۱۶ گیگابایت حافظه رم آنبرد بهره می‌شود. اما در فهرست آن‌توتو، وان پلاس Ace 2 پرو با شماره مدل PJA110 نشان می‌دهد که این دستگاه با ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و یک ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 همراه خواهد شد؛ به‌نظر می‌رسد اطلاعات ارائه شده ازسوی آن‌توتو‌ دقیق‌تر باشد، چراکه افشاگران و خبرگزاری‌ها اعلام کردند وان پلاس Ace 2 پرو دارای بیشتری حافظه رم میان گوشی‌های پرچمدار بازار است. علاوه‌براین، آخرین جزئیات رسمی می‌گوید کمپانی وان پلاس از پردازنده آدرنو ۷۴۰ برای ساخت این دستگاه استفاده می‌کند و با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ ارائه می‌شود.

براساس گزارشی از آن‌توتو، وان پلاس Ace 2 پرو توانست امتیاز ۱۷۳۳۷۰۳ را در مجموع چهار تست کسب کند. به‌عبارتی دقیق‌تر، این گوشی هوشمند در تست‌های پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی به‌ترتیب موفق به‌کسب امتیاز ۴۵۶۵۵۵ و ۶۱۳۹۱۶ شد؛ ازطرف دیگر در بخش‌‌های حافظه داخلی و نرخ به‌روزرسانی به‌ترتیب امتیاز ۳۶۳۶۳۱ و ۲۹۹۶۰۱ را به‌دست آورد.

اخبا مرتبط: عرضه وان پلاس Ace 2 پرو با حافظه داخلی یک ترابایتی