گوشی اقتصادی وان پلاس ۱۲R با نمایشگری فوق پیشرفته، سطح روشنایی خودکار ۴۵۰۰ نیتی و پشتیبانی از فناوری 8T LTPO معرفی خواهد شد.

امروزه بازار گوشی‌های میان‌رده داغ است و شرکت‌ها برای پیشی گرفتن از رقیبان خود، محصولاتی را با قابلیت‌های ویژه و قیمتی مقرون‌به‌صرفه در بازار عرضه می‌کنند. بر اساس گزارش‌ها، امسال گوشی وان پلاس فولد توانست عنوان بهترین گوشی تاشو را به خود اختصاص دهد. وان پلاس پس از عرضه این گوشی تاشو، محصول دیگر خود را با نام وان پلاس ۱۲ راهی بازار چین کرد و رقیبان خود را به چالش کشید. در حال حاضر گزارش‌ها حاکی از آن است که این کمپانی گوشی جدید خود، وان پلاس ۱۲R را با قیمتی مقرون به‌صرفه و نمایشگری پیشرفته به زودی در بازار عرضه خواهد کرد.

صفحه نمایش وان پلاس ۱۲R

براساس اعلام رسمی، وان پلاس ۱۲R یا وان پلاس Ace 3، ماه آینده برای عرضه در بازار جهانی آماده می‌شود. در حال حاضر برخی اطلاعات رسمی در مورد صفحه نمایش این دستگاه منتشر شده است. بر اساس تصاویر منتشر شده، این گوشی دارای نمایشگری با سطح روشنایی خودکار ۴۵۰۰ نیتی و فناوری 8T LTPO است که این فناوری با مصرف بهینه‌تر انرژی و پشتیبانی از نرخ نوسازی گسترده عملکرد خوبی را در ثبت رنگ‌ها ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد نمایشگر این گوشی با کسب رتبه A+ از کمپانی DisplayMate عملکرد موفقیت آمیزی خواهد داشت.

از آنجایی که وان پلاس اخیرا با عرضه محصولات جدید بازار را در دست گرفته است، بنابراین پیش‌بینی می‌شود دستگاه یاد شده، برای برندهایی نظیر سامسونگ رقیب سرسختی خواهد بود. گوشی اقتصادی وان پلاس ۱۲ سوم بهمن ماه در بازارهای جهانی به همراه محصولات دیگر این کمپانی عرضه می‌شود، اما در هفته اول ژانویه یعنی در این چند روز اخیر عرضه آن در بازار چین آغاز خواهد شد. نظر شما درمورد این دستگاه چیست؟ آیا این گوشی با قابلیت‌های خود می‌تواند عملکرد خوبی ارائه دهد و نظر کاربران را جلب خواهد کرد یا خیر؟

اخبار مرتبط: