اکنون مدتی‌ست که از عرضه گوشی OnePlus 11 می‌گذرد. بر اساس برنامه‌ روتین کمپانی وان‌پلاس، منطقا نباید به این زودی‌ها منتظر عرضه یک گوشی جدید دیگر از این برند باشیم. هرچند همیشه احتمال غافلگیری و عرضه‌های زودهنگام وجود دارد اما به نظر نمی‌رسد که چنین اتفاق ویژه‌ای برای گوشی مورد انتظار OnePlus 12 بیفتد. به تازگی یک منبع خبری به نام Yogesh Brar اعلام کرده که وان‌پلاس 12 در آذر ماه امسال وارد بازار چین می‌شود و مشخصات فنی OnePlus 12 را نیز فاش کرده است.

این تاریخ گرچه کمی زودتر از عرضه OnePlus 11 در دی ماه سال گذشته است، اما همچنان زمان زیادی تا آن باقی مانده است. جدای از بحث تاریخ عرضه، منبع خبری چند مورد از مشخصات فنی این گوشی را نیز فاش کرده است. طبق خبرها، این گوشی دارای یک ماژول دوربین پریسکوپ جدید با رزولوشن 64 مگاپیکسل بوده و از دو دوربین اصلی و فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی دیگر هم بهره می‌برد.

با این مشخصات، OnePlus 12 ارتقای دوربینی قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود پیدا خواهد کرد. به ویژه در بخش دوربین تله‌فوتو و زوم تصویر. گفته می‌شود که OnePlus 12 یکی از جذاب‌ترین و قدرتمندترین گوشی‌های برند وان‌پلاس در زمینه عکاسی خواهد بود.

مشخصات وان پلاس ۱۲ در توییتی لو رفت

جدای از مشخصات دوربین، OnePlus 12 از تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهد کرد. انتظار داریم که کوالکام این تراشه پرچم‌دار جدید را در آبان ماه امسال معرفی کند و OnePlus 12 یکی از اولین گوشی‌هایی باشد که از آن بهره می‌برد.

مشخصات مربوط به صفحه‌نمایش، باتری و سرعت شارژ این گوشی تقریبا مشابه OnePlus 11 خواهند بود. بنابراین احتمالا شاهد استفاده از یک نمایشگر 6.7 اینچی QHD OLED، با نرخ رفرش 120 هرتزی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با توان شارژ 100 وات روی OnePlus 12 خواهیم بود. هنوز حداقل 7 ماه تا زمان عرضه OnePlus 12 باقی مانده و در این فرصت قطعا خبرهای بیشتر و دقیق‌تری از این دستگاه به گوش ما خواهد رسید.

خبر مرتبط: انتشار تصاویر و مشخصات فنی گوشی وان پلاس Nord 3