مدت‌هاست که شایعات مختلفی درباره گوشی مورد انتظار OnePlus Nord 3 به گوش می‌رسد. آخرین خبرها حاکی از آن است که این گوشی به زودی در یکی از روزهای خرداد ماه بالاخره عرضه خواهد شد. همچنین می‌دانیم که این گوشی یک دوقلو تقریبا همسان با گوشی OnePlus Ace 2V خواهد بود که پیش از این در بازار چین عرضه شده است. تصاویری که به تازگی از Nord 3 منتشر شده‌اند آشنا به نظر می‌رسند. چراکه ظاهر این گوشی کاملا مشابه Ace 2V است. اما برگه مشخصات وان پلاس Nord 3 که منتشر شده کمی با Ace 2V تفاوت دارد.

طبق گزارش‌ها، دوربین اصلی نسخه جهانی Nord 3 به جای سنسور 64 مگاپیکسلی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این یکی از بزرگترین تفاوت‌های این دو گوشی است، اما تنها تفاوت آنها نیست. از دیگر مشخصات OnePlus Nord 3 می‌توان به استفاده از تراشه Dimensity 9000 شرکت مدیاتک، پشتیبانی از رم‌ 16 گیگابایتی در نسخه پریمیوم و یک صفحه‌نمایش OLED 6.74 اینچی با رزولوشن 1240×2772 پیکسلی و نرخ رفرش 120 هرتزی اشاره کرد.

عکس‌های زنده وان پلاس نورد ۳ مشخصات آن را فاش کرد

هردو گوشی Nord 3 و Ace 2V از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 80 واتی استفاده می‌کنند. تصاویر OnePlus Nord 3 همچنین نشان می‌دهند که این گوشی در لبه کناری خود دارای یک کلید اسلایدر بوده و از یک سنسور IR نیز برخوردار است. سنسور IR این روزها به ندرت در گوشی‌های وان‌پلاس دیده می‌شود.

خبر مرتبط: معرفی وان‌پلاس نورد CE3 لایت با دوربین 108 مگاپیکسلی