به‌نقل از یک افشاگر چینی، مشخصات فنی سیستم دوربین گوشی هوشمند وان پلاس ۱۲ فوق‌العاده پیشرفته محسوب می‌شود و ازنظر سنسورها به بهترین محسول این کمپانی تبدیل خواهد شد.

براساس آخرین اخبار و شایعات از دنیای فناوری، به‌نظر می‌رسد گوشی هوشمند وان پلاس ۱۲ تا اواخر سال‌جاری میلادی در بازار داخلی چین عرضه و سپس روانه بازار جهانی خواهد شد. کارشناسان و متخصصان اظهار می‌کنند گوشی هوشمند وان پلاس ۱۲ بهترین سیستم دوربین را درمیان تمام گوشی‌های فعلی این کمپانی چینی ازنظر مشخصات فنی خواهد داشت. تصاویر و رندرهای گذشته به ما می‌گوید زبان طراحی این دستگاه مشابه وان پلاس ۱۱ خواهد بود، اما شامل تغییراتی می‌شود که نشان‌دهنده توسعه و هویت‌سازی است.

سیستم دوربین وان پلاس ۱۲

آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد مشخصات فنی سیستم دوربین وان پلاس ۱۲ از ارتقاهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری غیرقابل‌تصوری بهره‌مند می‌شود که به سنسورهای دوربین این گوشی اجازه می‌دهد در شرایطی نوری مختلف بهترین تصاویر ممکن را به‌ثبت برسانند؛ ازآنجایی که کمپانی وان پلاس و برخی سازندگان چینی به تازگی وارد دنیای فناوری و تولید گوشی‌های هوشمند شده‌اند، تلاش می‌کنند برای جذب کاربر و طرفدار روی به ساخت دستگاه‌های شگفت‌انگیز با مشخصات سخت‌افزاری پیشرفته و قیمت مناسب بیاورند.

افشاگر معروف چینی، Digital Chat Station، در شبکه اجتماعی محلی ویبو چین اظهار کرد وان پلاس ۱۲ از ماژول سه‌گانه دایره‌ای شکل در پنل پشت میزبانی می‌کند که شامل سنسور واید ۵۰ مگاپیکسلی ۲۳ میلی‌متری سونی IMX966 با لزرش‌گیر اپتیکال و دیافراگم f/1.7، سنسور اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی ۱۴ میلی‌متری با اندازه ۱/۲ اینچ و دیافراگم f/2.2 و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۶۰ مگاپیکسلی ۷۰ میلی‌متری Omnivision با قابلیت زوم ۳ برابری به‌همراه دیافگرام f/2.5 می‌شود؛ باید یادآور شویم این گوشی هوشمند اولین محصول وان پلاس به‌شمار می‌رود که از سنسور پریسکوپی پشتیبانی می‌کند.

دوربین وان پلاس ۱۲

علاوه‌براین، باید بگوییم تنها سیستم دوربین وان پلاس ۱۲ کارآمد و پیشرفته نخواهد بود، بلکه این گوشی هوشمند با استفاده از تراشه پردچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نشان می‌دهد عملکردی فوق‌العاده در بخش پردازشی و گرافیکی خواهد داشت. در‌حال‌حاضر، اطلاعاتی درباره میزان حافظه رم و حافظه داخلی دردست نیست، اما انتظار می‌رود از حداقل 24 گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار شود تا کاربران از هرگونه نیاز به سایر دستگاه‌ها بی‌نیاز شوند.

در آخر باید گفت نمی‌توانیم با اطمینان خاطر درباره ویژگی‌های وان پلاس ۱۲ در دنیای واقعی و تجربه‌های کاربری صحبت کنیم. اما ازنظر تئوری، به‌جرات می‌توان گفت به یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند در بازار تبدیل می‌شود؛ همچنین طی روزها یا هفته‌های پیش‌رو اخبار و گزارش‌های بیشتری درباره قابلیت‌ها و مشخصات سخت‌افزاری آن خواهیم شنید. ازسوی‌دیگر، برچسب قیمتی این دستگاه می‌توان به فروش کمک کند و اگر مانند نسل‌های قبل کمپانی وان پلاس تصمیم بگیرد قیمت را به‌صورت رقابتی تعیین کند، آن زمان شاهد رقابت شدید با پرچمداران بزرگ خواهیم بود.

اخبار مرتبط: