طبق گزارشات افشا شده، گوشی وان پلاس 12 در اواخر سال جاری با باتری بزرگ‌تر از نسل قبل و شارژر 100 و 50 واتی عرضه خواهد شد.

گوشی وان پلاس 12 نسبت به نسل قبل ارتقا یافته و مجهز به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی و 64 مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپی است. طبق شایعات منتشر شده، این دستگاه با زوم اپتیکال 3 برابری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که به دلیل ثابت ماندن کیفیت، بهترین نوع زوم در گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود.

محصول جدید وان پلاس از صفحه نمایش امولد خمیده 6.7 اینچی با رزولوشن تصویر 2K، نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی بهره می‌برد. همچنین نمایشگر قادر است نرخ به‌روزرسانی را با توجه به محتوای در حال پخش تطبیق دهد که باعث کاهش مصرف انرژی نیز می‌شود.

طبق گزارش‌ها، این دستگاه مجهز به باتری 5400 میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد بود که از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند برخلاف دیگر گوشی‌های موجود در بازار، شرکت وان پلاس اعلام کرد در جعبه گوشی خود آداپتور شارژ را نیز قرار خواهد داد.

وان پلاس ۱۲از اسنپدراگون نسل ۸ پشتیبانی میکند

وان پلاس 12 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل ۳ بهره می‌برد و اولین گوشی‌ به‌شمار می‌رود که به این تراشه پرچمدار مجهز می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل 14، رابط کاربری Oxygenos14، اسلایدر هشدار و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. همچنین وان پلاس ۱۲ از حداکثر نسخه 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 بهره‌مند می‌شود که به یکپارچکی و روان بودن دستگاه کمک می‌کند.

با توجه به این که هیچ اطلاعاتی از قیمت این گوشی به اشتراک گذاشته نشده، انتظار می‌رود با قیمتی بالاتر از نسل قبلی به بازار عرضه شود.

کاربران مشتاقانه منتظر ورود وان پلاس ۱۲ به بازار جهانی هستند، اما باید دید چرا محدوده قیمتی از آن در خبرگزاری‌ها منتشر نشده است.

اخبار مرتبط:‌ مشخصات وان پلاس ۱۲ فاش شد