شرکت سامسونگ در حال آماده شدن برای رویداد Galaxy Unpacked است که قرار است در تاریخ 10 جولای (20 تیر) برگزار شود و انتظار می‌رود در طی آن، سری گلکسی واچ 7 معرفی شود. حال مشخص شده که بتای One UI 6 Watch برای کاربران گلکسی واچ‌های قدیمی نیز در دسترس خواهد بود.

در اوایل ماه جاری، شرکت سامسونگ بتای One UI 6 Watch را برای کاربران گلکسی واچ 6 در ایالات متحده و کره جنوبی آغاز نمود. حال سامسونگ این بتا را برای کاربران گلکسی واچ‌های قدیمی نیز عرضه کرده و کسانی که گلکسی واچ 5 یا گلکسی واچ 4 نیز دارند، می‌توانند رابط کاربری جدید را دانلود و از امکانات نسخه بتای آن استفاده کنند.

بتای One UI 6 Watch

کاربری به نام theonecid در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، مشاهده کرد که بتای One UI 6 Watch برای ساعت‌های قدیمی سامسونگ در دسترس قرار گرفته و کاربران می‌توانند به کمک اپلیکیشن Samsung Members اقدام به ثبت نام و دانلود این بتا کنند. تا به این لحظه، تصور می‌کنیم که این بتای ساعت‌های قدیمی نیز فقط برای کاربران ایالات متحده و کره جنوبی در دسترس باشد و کاربران جهانی جا مانده باشند. قابل ذکر است که نسخه‌های ویژه این ساعت‌ها، برای مثال Watch 5 Golf نمی‌توانند برای دریافت این بتا ثبت نام کنند.

رابط کاربری One UI 6 Watch نوید تغییرات زیادی از قبیل بهبود کلیات رابط کاربری، استفاده از ژست‌های حرکتی و بهبود در سیستم پایش سلامتی را داده است. اوایل این هفته نیز آپدیتی برای بتای One UI 6 Watch در دسترس قرار گرفت که کارش رفع باگ‌های مختلف و افزایش پایداری سیستم بود.

در رویداد ماه جولای، سامسونگ علاوه بر سری جدید گلکسی واچ، از گلکسی رینگ، گجت جدید و موردانتظارش به همراه گوشی‌های تاشوی نسل جدید، رونمایی خواهد کرد. اگر قصد پیش‌خرید این دستگاه‌ها را دارید، با مراجعه به وبسایت سامسونگ و پرداخت 50 دلار، امکان دریافت زودهنگام و شاید استفاده از تخفیف‌های مختلف را در این رویداد خواهید داشت.