دومین نسخه بتا رابط کاربری One UI 5 به بهبود عملکرد دستگاه و کاهش مصرف انرژی باتری کمک شایانی خواهد کرد.

در اوایل ماه جاری میلادی، سامسونگ نسخه بتا رابط کاربری One UI 5 را برای سری گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۵ ارائه کرد. اما تنها پس از گذشت تنها سه هفته، این کمپانی قصد دارد با عرضه نسخه دوم بتا به رفع برخی مشکلات فنی و بهبود عملکرد دستگاه‌ها بپردازد. این به‌روزرسانی با ۱۸۸ مگابایت حجم شامل به‌روزسانی امنیتی سیستم‌عامل WearOS‌ نیز می‌شود.

فریمور یا ثابت‌افزار ZWF4 برای گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۵ عملکرد ضعیفی که بسیاری از کاربران در اولین نسخه بتا با آن مواجه شده‌اند را برطرف می‌کند. یکی دیگر از مواردی که در آپدیت اخیر برطرف شد «کاهش مصرف انرژی باتری» است. در ادامه، آپدیت مذکور مشکلی را که باعث شده بود Samsung Pay پس از به‌روزرسانی سیستم‌عامل کار نکند، برطرف می‌کند.

رفع اشکال سامسونگ گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5

نصب این به‌روزرسانی می‌تواند مستقیما از طریق ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۵ انجام شود؛ همچنین می‌توانید از طریق یک برنامه سوم شخص اندرویدی این فرآیند را انجام دهید. برای تمکیل این فرآیند اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما بیشتر از ۳۰ درصد شارژ داشته و حتما به گوشی اندرویدی شما متصل باشد، در غیراین صورت به‌روزرسانی غیرممکن می‌شود.

پس از باز کردن برنامه Galaxy Wearable، به تنظیمات ساعت هوشمند بروید و روی گزینه «Watch Software Update» کلیک کنید. پس از آن گزینه دانلود و نصب ظاهر می‌شود که با کلیک کردن بر روی آن فرآیند به‌روزرسانی آغاز می‌شود.

سامسونگ قصد دارد از گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک در کنار گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ در رویداد آنپکد که قرار است چهارم مرداد ماه در سئول برگزار شود، رونمایی کند.

اخبار مرتبط: