با نزدیک شدن به رویداد Galaxy Unpacked که قرار است در تاریخ 10 جولای (20 تیر) برگزار شود، اطلاعات بیشتری از محصولات جدید سامسونگ به بیرون درز می‌کند. حال مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ 6 لو رفت و اطلاعاتی تقریباً دقیق از این گوشی را به علاقمندان تحویل داد.

اطلاعات لو رفته جدید، مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ 6 را به صورت کاملاً رسمی برملا می‌کند و به خوبی نشان می‌دهد که اطلاعات درز کرده قبلی نیز واقعی بودند. این اطلاعات به لطف کاربری به نام Smartprix منتشر شده و به‌نظر می‌رسد وی به نحوی توانسته این جزئیات کامل را از وبسایت سامسونگ به دست آورد زیرا از لحاظ ظاهری، بسیار شبیه به صفحه‌ای است که سامسونگ مشخصات محصولاتش را در آن درج می‌کند.

براساس اطلاعات و مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ 6، مشخص شده که صفحه نمایش این دستگاه از نوع Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن Full HD+ (2640x 1080) است و از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی نیز بهره می‌برد. نمایشگر خارجی این دستگاه از نوع Super AMOLED با رزولوشن 720x748p خواهد بود. اطلاعاتی از اندازه این صفحه‌ها در دست نیست، اما طبق جزئیات اطلاعات لو رفته قبلی، صفحه نمایش اصلی 6/7 اینچ بوده و نمایشگر خارجی دستگاه نیز اندازه‌ای برابر 3/4 اینچ خواهد داشت.

برگه مشخصات رسمی گلکسی زد فلیپ 6 فاش شد

در زمینه قدرت پردازشی، غول جدید سامسونگ، یعنی گلکسی زد فلیپ 6 قرار است از تراشه قدرتمند Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 استفاده کند. اطلاعات لو رفته جدید جزئیاتی در مورد رم و حافظه داخلی این دستگاه بیان نمی‌کند اما بر طبق اطلاعات لو رفته قبلی، این دستگاه در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ یک نسخه با رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایت، نسخه دیگر با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه. این دستگاه با One UI 6.1.1 که بر اساس اندروید 14 است، عرضه خواهد شد.

براساس جزئیات لو رفته از گلکسی زد فلیپ 6، در پشت شاهد دو دوربین خواهیم بود که یکی از آنان لنزی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS بوده و دیگری، یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید است. در قسمت جلو، این دستگاه یک دوربین 10 مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین اصلی در پشت این دستگاه نیز قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه را خواهد داشت.

زیبایی و قدرت به سبک کره ای در Galaxy Z Flip 6

آخرین قسمت از مشخصات لو رفته، اتصالات گلکسی زد فلیپ 6 را به تصویر می‌کشد. این دستگاه قرار است یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-C، سه باند Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3، GPS، GLONASS، Beidou، Galileo و NFC داشته باشد. در این مرحله، تقریباً تمامی ویژگی‌های گلکسی زد فلیپ 6 از جمله مشخصات سخت‌افزاری، دوربین، ظاهر و حتی قیمت احتمالی آن را نیز می‌دانیم و تنها چیزی که باید منتظرش باشیم، عرضه آن در رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 10 جولای است.