مشخصات و طراحی اولین محصولات زیر برند ناتینگ، هندزفری بی‌سیم، شارژر فوق سریع و ساعت هوشمند CMF فاش شد.

برند ناتینگ که با گوشی‌های شفاف و طراحی خاص توانسته در بازار موبایل دنیا اسم و رسمی پیدا کند، اخیرا برند جدیدی با نام CMF ثبت کرده است و قرار است تا اواخر سال‌جاری یک مدل هندزفری بی‌سیم و ساعت هوشمند با قیمت مقرون به‌صرفه عرضه کند.
طبق گفته‌ی مدیر عامل ناتینگ، این برند نسخه مقرون به‌صرفه‌تر ناتینگ خواهد بود وهدف آن ارائه محصولاتی با قیمت عالی و کیفیت مناسب خواهد بود.

در حالی که انتظار می‌رود این دو محصول جدید اوایل زمستان به بازار عرضه شوند، مشخصات آن‌ها به همراه معرفی یک شارر فوق سریع برملا شد.

ناتینگ ساعت هوشمند CMF را با یک صفحه نمایش ۱.۹۶ اینچی امولد عرضه خواهد کرد که نرخ تازه‌سازی ۵۰ فریم در ثانیه و روشنایی ۶۰۰ نیتی دارد.

ساعت هوشمند CMF امکان کنترل ۱۰۰ حالت ورزش را دارد و به‌جز فعالیت‌های ورزشی، این دستگاه امکان کنترل ضربان قلب و سنجش میزان اکسیژن خون را نیز دارد.

مشخصات CMF Watch Pro

براساس گزارش‌های منتشر شده، منوی این ساعت مجهز به نرم‌افزارها و گزینه‌های دیگر مانند حالت تنفس، حالت پایش وضعیت خواب، تنظیم آلارم و تایمر، پیدا کردن گوشی و وضعیت آب و هوا خواهد بود.

این ساعت ۳۱.۱ گرمی با قاب آلیاژ آلومینیومی و بندهای مشکی و نارنجی تولید می‌شوند. این دستگاه از گواهی IP68 استفاده می‌کند که نشان می‌دهد تا عمق ۱۰۰ متری در برابر نفوذ آب مقاومت دارد.

در این دستگاه از یک باتری ۳۳۰ میلی‌آمپر‌ساعتی استفاده شده که در استفاده عادی، می‌تواند انرژی مورد نیاز آن را تا ۱۳ روز تامین کند.

مشخصات CMF Buds Pro

طبق اطلاعات به‌دست آمده، ناتینگ هدفون بی‌سیم خود را با ۳ میکروفون روی هر هدفون و کاهش نویز تا ۴۵ دسی‌بل عرضه خواهد کرد. کیس این دستگاه نیز از باتری ۴۶۰ میلی‌آمپر‌ساعتی استفاده می‌کند. با این وجود یک باتری ۵۵ میلی‌آمپر‌ساعتی در هر کدام از گوشی‌ها قرار خواهد گرفت.

هندزفری بی‌سیم CMF قابلیت پخش ۱۱ ساعت موسیقی مداوم را دارد و ۳ میکروفون روی هر هدفون قرار گرفته است. این دستگاه دارای مقاومت IP54 است و در برابر قطرات آب و تعریق مقاومت دارد.

مشخصات شارژر CMF Power 65W GaN

پیش‌بینی می‌شود در کنار این دو محصول جدیدی ناتینگ یک شارژر فوق سریع ۶۵ واتی با فناوری GaN نیز به بازار عرضه کند. براساس گزارش‌ها، این شارژر از ایمنی و مقاومت بالایی در برابر افزایش ولتاژ، جریان و دما برخوردار خواهد بود که در این صورت هنگام شارژ، داغ نمی‌شود. این محصول جدید دارای سه پورت مجزای فست شارژ است.

باید دید با وجود طراحی زیبا در محصولات ناتینگ، کاربران علاقه‌ای به خرید محصولات اقتصادی CMF خواهند داشت یا خیر؟

ناتینگ ساعت هوشمند و هندزفری می‌سازد