شایعات زیادی در مورد گوشی بعدی ناتینگ منتشر شده که به ما برنامه‌های این شرکت را برای آینده نشان می‌دهد. شایعات منتشر شده اعلام کردند که این شرکت قصد دارد دستگاه بعدی خود را برای رقابت با دستگاه‌های پرچمدار دیگر عرضه کند و قصد دارد از بهترین قطعات بازار در آن استفاده کند. این کار برای ناتینگ قدم بزرگی محسوب می‌شود زیرا این شرکت تاکنون فقط یک دستگاه میان‌رده را به بازار عرضه کرده است. حالا تصاویر جدیدی از اسپیکر ناتینگ منتشر شده که نشان می‌دهد کارل پی روی بخش‌های دیگر بازار هم کار می‌کند.

این موضوع در اکانت توییتر ناتینگ مشخص شد. زیرا چند روز است که این شرکت ویدیوهایی را منتشر می‌کند که به محصول جدیدی اشاره می‌کنند. البته در ویدیو‌های منتشر شده، هیچ جزئیاتی از این دستگاه دیده نشده است. اولین تیزر منتشر شده از این اسپیکر، از دید کاربر هیچ ارتباطی به یک اسپیکر ندارد و فقط یک حشره را نشان می‌دهد. اما چند روز بعد، ناتینگ تیزری را منتشر کرد که در آن، یکی از کارمندان این شرکت روی طراحی یک دستگاه کار می‌کرد.

گوشه دستگاه در ویدیو منتشر شده دیده می‌شود اما هیچ شباهتی به اسپیکر ندارد. در همان روز تصاویری از اسپیکر ناتینگ منتشر شد که طراحی بسیار عجیب آن را نشان می‌دهد. شما تا زمانی که ندانید این دستگاه یک اسپیکر است، نمی‌توانید این موضوع را از شکل دستگاه برداشت کنید. پیش‌بینی می‌شود که اسپیکر ناتینگ به زودی در توییتر این شرکت دیده شود اما تاکنون تصویر رسمی از آن منتشر نشده است. تقریبا هیچ‌کدام از تصاویر منتشر شده، جزئیات خاصی را از این دستگاه نشان نمی‌دهند.

از تصاویر می‌توان فهمید که اسپیکر ناتینگ یک دسته برای حمل در بالای خود در نظر گرفته که می‌تواند نشان دهنده استفاده از باتری در آن باشد. ظاهرا دو بخش برای ووفر‌های دستگاه در بخش بالایی در نظر گرفته شده و در بخش پایین دستگاه هم دو یا سه توییتر دیده می‌شود. مطمئنا در طراحی این دستگاه از ال ای دی استفاده خواهد شد اما مشخص نیست که این موضوع در کدام بخش دستگاه صورت خواهد گرفت.

اخبار مرتبط: ناتینگ فون ۲ با تراشه اسنپدراگون ۸ عرضه خواهد شد