با نزدیک شدن به تاریخ عرضه میان‌رده جدید شرکت ناتینگ، شاهد لو رفتن اطلاعات مختلفی از این دستگاه هستیم. امروز نیز اولین تصویر ناتینگ فون 2a پلاس لو رفت.

گوشی ناتینگ فون 2a پلاس برای عرضه در تاریخ 31 جولای (10 مرداد) برنامه‌ریزی شده است و شرکت سازنده، چندی پیش جزئیات سخت‌افزاری آن را به صورت رسمی منتشر کرد. با این حال، خبری از جزئیات مربوط به طراحی ظاهری این دستگاه نبود اما با لو رفتن اولین تصویر ناتینگ فون 2a پلاس، کنجکاوی‌ها در مورد آن به پایان رسید. تصویر مربوطه، در گزارش SmarPrix منتشر شده و مربوط به طراحی قسمت پشتی دستگاه است.

با نگاهی گذرا به تصویر، در می‌یابیم که ظاهر ناتینگ فون 2a پلاس شباهت بسیار زیادی به ناتینگ فون 2a دارد. برای ساخت آن، رنگ‌های سیلور و خاکستری استفاده شده و دو دوربین آن نیز به صورت افقی کنار هم قرار گرفته‌اند. در اطراف دوربین، سه نور LED لحاظ شده‌اند که زیبایی ویژه‌ای به این دستگاه بخشیده و به نوعی تبدیل به نماد شرکت ناتینگ شده‌اند. در این گزارش عنوان شده که جعبه دستگاه نیز مشابه با ناتینگ فون 2a خواهد بود. به نظر می‌رسد تنها تفاوت این دو گوشی، در وجود کلمه پلاس در اسم‌شان باشد.

علاوه بر اولین تصویر ناتینگ فون 2a پلاس، اطلاعات آن نیز به صورت کامل در دسترس قرار گرفته است. صفحه نمایش این دستگاه 6.7 اینچ از جنس OLED بوده و رزولوشن FHD+ با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر آن، روشنایی حداکثری این صفحه به 1300 نیت رسیده، یک حسگر اثر انگشت بر روی آن درج شده و برای محافظت نیز از Gorilla Glass 5 استفاده می‌کند.

تراشه ناتینگ فون 2a پلاس مدل Dimensity 7350 Pro ساخته شرکت مدیاتک است. انتظار داریم تکنولوژی رم این دستگاه از نوع LPDDR4x بوده و حافظه‌اش نیز UFS 2.2 باشد. دو کانفیگ مختلف این گوشی شامل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه یا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه است. باتری دستگاه برابر با 5000 میلی‌آمپرساعت بوده که با شارژر سریع 50 واتی شارژ می‌شود.

در زمینه دوربین، ناتینگ فون 2a پلاس تفاوت چشم‌گیری با نسخه قبلی خود ندارد. در پشت، شاهد دو دوربین 50 مگاپیکسلی برای انواع عکس‌ها هستیم که عملکردی نسبتاً راضی کننده ارائه می‌دهند. در جلو نیز، دوربینی 32 مگاپیکسلی برای سلفی تعبیه شده که انتظار می‌رود تصاویر سلفی با کیفیت و رضایت بخشی برای کاربران ثبت کند. همانطور که ذکر شد، این دستگاه در تاریخ 31 جولای به صورت رسمی عرضه می‌شود.