با فاصله چند هفته‌ای تا معرفی ناتینگ فون 2a، اولین تصاویر از این دستگاه درز کرد که نشان می‌دهد پنل پشتی این دستگاه با شایعات قبلی تطابق ندارد.

هفته گذشته شرکت ناتینگ اعلام کرد گوشی بعدی این شرکت با نام ناتینگ فون 2a معرفی خواهد شد، بااین حال جزئیاتی را درباره طراحی و مشخصات آن در اختیار نگذاشت. پیش از این شایعات زیادی درباره این دستگاه مانند معرفی احتمالی در کنگره جهانی موبایل MWC که ۷ تا ۱۰ اسفند ماه برگزار می‌شود منتشر شده بود و احتمال آن وجود دارد که طی هفته‌های آینده شاهد درز اطلاعات بیشتری از ناتینگ فون 2a باشیم. همچنین ممکن است ناتینگ به صورت رسمی برخی از مشخصات آن را منتشر کند. اکنون تصاویری از این دستگاه درز کرده است که ظاهر و طراحی آن را به‌نمایش می‌گذارد.

تصاویر ناتینگ فون 2a به صورت اشتباهی توسط کمپانی ناتینگ در شبکه اجتماعی ردیت بارگذاری و پس از مدت کوتاهی حذف شدند. بااین حال مدت کوتاه کافی بود تا تصاویر در سطح اینترنت و شبکه‌های اجتماعی پخش شوند. البته تصاویر ظاهر دستگاه را به وضوح نشان نمی دهند، زیرا ناتینگ فون 2a درون یک محفظه قرار گرفته و نمی‌توان تمامی جزئیات را مشاهده کرد. بااین حال دوربین سلفی در پانچ هول قرار گرفته که در تصاویر قابل مشاهده است.

پیش از این شایعه شده بود که طراحی نوار LED پنل پشتی ناتینگ فون 2a تغییر خواهد کرد و به جای چند نوار جداگانه از ۲ نوار کاملا مشابه استفاده خواهد شد. اگرچه بیشتر پنل پشتی توسط محفظه پوشیده شده، ماژول دوربین قابل مشاهده است. این دستگاه به دوربین دوگانه مجهز شده که به‌صورت افقی کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. البته در شایعات قبلی، محل قرارگیری دوربین متفاوت بود و بنابراین ممکن است طراحی پنل پشتی به صورت کامل با شایعات قبلی تفاوت داشته باشد.

پیش از این شایعه شده بود ناتینگ فون 2a از نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با پشتیبانی از رزولوشن +FullHD، نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه به تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ مجهز شده که درکنار آن حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی قرار دارد. این مجموعه از باتری ۴۹۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی تغذیه می‌کند.

علاوه‌بر آن در شایعات آمده است ناتینگ فون 2a به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی IMX615 سونی مجهز می‌شود. همچنین ناتینگ از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN9 سامسونگ با لرزش‌گیر اپتیکال برای دوربین اصلی و سنسور ۵۰ مگاپیکسلی JN1 سامسونگ برای دوربین اولترا واید استفاده کرده است. انتظار می‌رود این دستگاه بر روی سیستم‌عامل Nothing OS 2.5 برپایه اندروید ۱۴ اجرا شود و احتمالاً در ۲ رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط: