عرضه رسمی NOTHING PHONE (2) برای سه ماهه سوم سال جاری برنامه‌ریزی شده است. به گفته کارل پی (رئیس شرکت NOTHING) این گوشی هوشمند برخلاف مدل قبلی راهی بازار آمریکا هم خواهد شد. گوشی جدید به نسبت مدل قبلی، قابلیت‌ها و امکانات بسیار پیشرفته‌تری خواهد داشت و این ناتینگ فون (2) پرچم‌دار سال 2023 خواهد بود.

خبرگزاری MySmartPrice اطلاعاتی در مورد ویژگی‌ها و تاریخ عرضه این گوشی به دست آورده است. گوشی هوشمند NOTHING PHONE (2) قرار است یک گوشی پرچم‌دار باشد. به گفته یکی از کارکنان شرکت، NOTHING PHONE (2) در نیمه دوم سال 2023 وارد بازار خواهد شد. این گوشی ظاهرا با یک تراشه از خانواده اسنپدراگون 8 همراه خواهد بود.

ناتینگ فون(۲) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری

این گوشی هوشمند همچنین دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی و حداقل 12 گیگابایت رم خواهد بود. باتری آن نیز دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود که نسبت به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی، پیشرفت خوبی به حساب می‌آید. نمایشگر NOTHING PHONE (2) احتمالا از نوع امولد بوده و از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. منبع خبری ادعا کرده که این نرخ رفرش متناسب با مصرف کاربر کم و زیاد می‌شود تا در میزان مصرف باتری صرفه‌جویی کند.

اگرچه تاریخ مشخصی برای معرفی و عرضه NOTHING PHONE (2) اعلام نشده، اما شایعات حاکی از آن است که این گوشی در سه ماهه سوم سال جاری در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. البته این دستگاه در هفته آتی توسط موسسات صدور گواهینامه مورد بررسی قرار می‌گیرد، از این رو احتمالا تا آن زمان اطلاعات دقیق‌تری منتشر می‌شود.

این شرکت در نسل جدید گوشی‌های تلفن همراه خود، تمرکز بیشتری روی بخش نرم‌افزار خواهد داشت. به گفته کارل پی، نرم‌افزار یکی از اولویت‌های اصلی مدل بعدی NOTHING PHONE خواهد بود که پیشرفت زیادی نسبت به نسل قبلی محسوب می‌شود.

خبر مرتبط: به‌روزرسانی Nothing OS 1.1.6