تنها چند هفته تا معرفی ناتینگ فون ۲ باقی‌مانده و کمپانی سازنده با پخش تیرزهای تبلیغاتی جزئیات بیشتری از این دستگاه را منتشر کرد.

گوشی پرچمدار ناتینگ فون ۲ که آخرین نسل از گوشی‌های ساخت این شرکت محسوب می‌شود تا هفته‌های آینده رسما معرفی خواهد شد؛ این سازنده همچنان به افشای مشخصات سخت‌افزاری و زبان طراحی آن ادامه می‌دهد و قصد دارد کاربران بیشتری را برای خرید این دستگاه ترغیب کند.

از نظر طراحی این گوشی با نسل قبلی خود از تفاوت چندانی برخوردار نیست و با پنل پشت شفاف با نورپردازی‌های ال‌ای‌دی گلیف همراه می‌شود که با استفاده از اپلیکیشن گلیف کامپوزر می‌توان الگوهای نور متفاوتی را شخصی‌سازی کرد. همچنین، در تیزر تبلیغاتی اخیر متوجه شدیم که پنل پشتی از زوایای منحنی‌تری نسبت به ناتینگ فون ۱ برخوردار است.

کمپانی ناتینگ با طراحی منحصر به‌فرد خود قصد داشت تا نوآوری جالبی را در صنعت گوشی‌‌های هوشمند ایجاد کند. برخی از کاربران و علاقه‌مندان به حوزه فناوری براین باور هستند که نورپردازی پنل پشت دستگاه‌های ناتینگ تنها یک کپی‌برداری ساده از ال‌ای‌دی‌های آیفون است؛ اما کارل پی بدون توجه به حاشیه‌های پیشرو خود به نوآوری‌ها در طراحی نایتنگ فون ۲ ادامه می‌دهد.

 اطلاعات جدید از ناتینگ فون ۲

تیرزهای تبلیغاتی ناتینگ فون ۲ نشان می‌دهند که صفحه‌نمایش این گوشی از یک پانج هول مرکزی بهره می‌برد که با سادگی و ظرافت خاصی در بالای نمایشگر قرار می‌گیرد و از سنسور دوربین سلفی میزبانی می‌کند. علاوه‌بر این، نمایشگر این دستگاه از ابعاد ۶.۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی برخوردار می‌شود؛ حاشیه‌های باریک و ظریف آن نیز می‌تواند نوید یک تجربه کاربری تمام صفحه را به ما بدهد.

در داخل بدنه دستگاه، تراشه اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ استفاده می‌شود که با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 می‌تواند تجربه یکپارچه‌ای هنگام عملیات پردازشی سنگین از خود نشان دهد.

اما امضای ناتینگ در طراحی مربوط به پنل پشت دستگاه است که از الگوهای نوری خاصی بهره می‌برد. چندی پیش این کمپانی با عقد قراردادی با گروه موسیقی «Swedish House Mafia» قرار است آهنگ زنگ‌ خاص برای کاربران بسازد که با الگو‌های نوری گلیف همگام‌سازی می‌شود.

اخبار مرتبط:‌ شرکت ناتینگ ساعت هوشمند می‌سازد