گوشی Nothing phone (1) سال گذشته با سر و صدای زیادی به بازار عرضه شد، اما علیرغم اینکه به عنوان یک گوشی پرچم‌دار معرفی شده بود، از مشخصاتی بهره‌مند بود که چیز دیگری می‌گفتند. با این وجود همه چیز ممکن است امسال تغییر کند، چراکه کارل پِی، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران شرکت Nothing، گفته است که مدل نسل بعدی در مقایسه با نسخه اصلی بسیار پیشرفته‌تر خواهد بود. در مورد نام این دستگاه، طبیعتا اسمش Nothing Phone (2) خواهد بود، اگرچه این نام‌گذاری متناقض (تلفن هیچی!) هنوز هم کمی آزاردهنده است. در ادامه اخبار بیشتری درباره عرضه Nothing Phone (2) بخوانید.

به گفته خبرگزاری اینورس، کارل پِی در انتخاب کلمات خود بسیار عمدی عمل می‌کند تا این تصور را ایجاد نکند که Nothing phone (1) یک گوشی پرچم‌دار نبوده است. این گزارش خاطرنشان می‌کند که او از پاسخ دادن به سؤالات مربوط به مشخصات Nothing Phone (2) طفره رفته، و فراتر از این واقعیت که این گوشی نسبت به مدل قبلی یک گام رو به جلو به شمار می‌رود، چیز دیگری نگفته است.

هرچند طفره رفتن از پاسخ به این سوالات چیزی از احتمال استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام روی Nothing Phone (2) کم نمی‌کند، اما همچنان احتمال دارد که گوشی نسل آینده Nothing هم به استفاده از تراشه‌های میانرده ادامه دهد و در عوض تمرکزش را روی بهینه‌سازی نرم‌افزاری دستگاه بگذارد.

طراحی گوشی Nothing 2023

در مورد ظاهر دستگاه باید بگوییم که احتمالا پوسته شفاف و رابط نورپردازی Glyph دوباره بازمی‌گردند و بهبود می‌یابند. اما تا زمانی که این شرکت از دستگاه جدید رونمایی نکند، هنوز نمی‌توانیم به طور قطع درباره چیزی نظر بدهیم. این گزارش خاطرنشان کرد که کارل پِی در مورد انتشار تصاویر Nothing Phone (2) شوخی‌هایی کرده، اما بلافاصله گفته که انتشار تصاویر این دستگاه پیش از رونمایی رسمی، می‌تواند برنامه عرضه آن را کاملا خراب کند.

در یادداشتی دیگر، کارل پِی همچنین خاطرنشان کرده که اولویت این کمپانی در برنامه عرضه Nothing Phone (2)، بازار آمریکا خواهد بود. او همچنین توضیح داد که دلیل عدم ورود Nothing phone (1) به بازار ایالات متحده، در واقع به خاطر تغییرات زیادی بود که باید در نرم‌افزار این گوشی پیاد‌ه‌سازی می‌شد تا با سیستم مخابراتی آمریکا هماهنگ شود. گرچه شرکت در آن زمان منابع کافی برای انجام این کار را در اختیار نداشت، اما اکنون با حضور 400 کارمندی که در شرکت فعالیت می‌کنند، این امکان به وجود آمده است.