طبق اعلام رسمی کمپانی چینی ناتینگ به‌زودی آپدیت جدیدی برای سیستم دوربین گوشی جدید ناتینگ فون ۲ منتشر می‌شود.

حدود یک ماه پیش گوشی هوشمند ناتینگ فون ۲ رسما معرفی شد و قبل از عرضه کمپانی سازنده به‌روزرسانی را ارائه داد تا هرگونه نقصی در عملکرد دستگاه یا سیستم دوربین کاهش یابد. حالا امروز ناتینگ اعلام کرد طی روزهای آینده آپدیت نرم‌افزاری جدیدی ارائه می‌شود که به سطح کیفی و ویژگی‌های دوربین کمک شایانی می‌کند؛ در ادامه به قابلیت‌های جدید دوربین می‌پردازیم.

براساس اعلام ناتینگ در وب‌سایت این رسمی این کمپانی، به‌روزرسانی جدید نه‌تنها دوربین اصلی بلکه دوربین سلفی را نیز دربر می‌گیرد. در این اعلامیه بیان شد که این سازنده چینی به طرفداران و کابران گوشی‌هایش تعهد دارد و می‌خواهد با ارائه چندین به‌روزرسانی طی ماه‌های آینده سیستم نرم‌افزاری اولین پرچمدارش را از هر جهت بی‌نقص و ویژگی‌های جدیدی به سیستم دوربین اضافه کند.

گوشی ناتینگ فون ۲ هنوز به‌صورت رسمی برای تمامی کشورها عرصه نشده و تنها در کشورهای خاصی دردسترس کاربران قرار دارد، اما به‌زودی مانند هرگوشی دیگری وارد تمامی بازارها می‌شود؛ بنابراین اگر قصد خرید ناتینگ فون ۲ را دارید احتمالا این ویژگی‌ها بتواند روی تصمیم شما تاثیرگذار باشد.

  • رزولوشن بیشتر و بهبود کیفیت تصاویر
  • ثبات و کنتراست بهینه هنگام ضبط ویدئو
  • بهبود کیفیت تصاویر در شرایط نوری پایین
  • رزولوشن و قدرت فوکوس بهتر درحالت پرتره
  • بهبود سرعت پردازش HDR
آپدیت دوربین ناتینگ فون ۲

نکته‌ای باید به آن توجه داشته باشید آن است که دوربین سلفی دستگاه نیز شامل قابلیت‌های ذکر شده در بالا می‌شود؛ بنابراین می‌توان گفت با دوربین سلفی فوق‌العاده خوبی روبه‌رو خواهیم شد که در شرایط نوری مختلف می‌تواند تصاویر واضح و شفافی ثبت کند.

در ادامه ویژگی‌های آپدیت جدید ناتینگ فون ۲ می‌توان به قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری اشاره کرد که از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری می‌کنند، این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • بستن تمامی اپلیکیشن‌ها هنگامی که دمای دستگاه افزایش می‌یابد؛
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی دستگاه؛
  • اضافه شدن به‌روزرسانی امنیتی تیرماه گوگل به دستگاه
رفع مشکلات و باگ‌های نرم‌افزاری ناتینگ فون ۲

بهبودهای دیگری نیز در بخش‌های مختلف به این گوشی پرچمدار اقتصادی اضافه شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بازخورد لمسی نمایشگر، پاسخگویی بهتر صفحه‌نمایش و اضافه شدن آیکون‌های جدید به تنظیمات صوتی دستگاه اشاره کرد.

علاوه‌بر موارد یادشده، کاربران و گیمرهای حرفه‌ای می‌توانند انتظار عملکرد بهتری از دستگاه هنگام بازی‌های ویدئویی درحالت HDR، ثبات سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و اتصال به شبکه وای‌فای هنگام انجام بازی‌های آنلاین داشته باشند.

اما مهم‌ترین موردی که کمپانی ناتینگ به آن اشاره می‌کند رفع مشکلات و باگ‌های نرم‌افزاری است که به ثبات سیستم و بهبود عملکرد آن در طولانی‌مدت کمک ویژه‌ای می‌کند؛ در ادامه چند مورد از این ویژگی‌ها را مشاهده می‌کنیم.

  • رفع مشکل سیستم صوتی با برنامه Dirac Audio؛
  • رفع مشکل برنامه «Google Wallet» که در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد می‌کرد؛
  • رفع مشکل روشن شدن صفحه‌نمایش با دو ضربه روی نمایشگر
  • رفع مشکل پاسخگویی تنظیمات سریع دستگاه

در پایان یادآوری می‌شود به‌روزرسانی جدید طی هفته‌های آینده برای کاربران منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند از طریق تنظیمات > سیستم > به‌روزرسانی سیستم به آن دسترسی داشته باشید و فایل مربوطه را دانلود کنید.

اخبار مرتبط:‌