بلاخره پس از مدت‌‌ها انتظار گوشی پرچمدار ناتینگ فون ۲ در تاریخ بیستم تیر ماه ۱۴۰۲ رسما معرفی خواهد شد.

از ابتدای سال تاکنون کمپانی ناتینگ زمان معرفی جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی ناتینگ فون ۲ را مخفی نگه داشته بود. مدیرعامل شرکت ناتینگ از اواخر سال گذشته اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و طراحی این گوشی را به‌صورت آنلاین در صفحات رسمی این کمپانی به اشتراک گذاشته بود؛ اما بلاخره دیروز رسما اعلام کرد ناتینگ فون ۲ در تاریخ بیستم تیرماه رونمایی خواهد شد.

براساس تیزری که دیروز منتشر شد، ناتینگ فون ۲ همانند مدل قبلی از نورهای نوتیفیکیشن «Glyph» در پنل پشتی بهره می‌برد. این نورهای ال‌ای‌دی می‌توانند نوتیفیکیشن‌ها را در الگوهای مختلف نمایش دهند؛ کاربران حتی می‌تواند این الگو‌ها را برای خود شخصی‌سازی کنند تا در صورت دریافت پیام، ال‌ای‌دی خاصی روشن شود.

اگرچه هنوز جزئیات زیادی از مشخصات فنی این گوشی در دست نداریم، اما با اطلاعاتی که کارل پی در چند ماه اخیر با کاربران به اشتراک گذاشت می‌توان گفت که ناتینگ فون ۲ از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ استفاده می‌کند. همچنین این دستگاه انرژی لازم را از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که نسبت به نسل قبلی کمی ارتقا داشته است. علاوه‌بر این، ناتینگ فون ۲ با سیستم‌عامل ناتینگ او اس ۲ به‌صورت پیش فرض معرفی می‌شود و در صورت ارائه به‌روزرسانی‌های جدید از سوی کمپانی این گوشی می‌تواند اولین دستگاهی باشد که آپدیت جدید را دریافت می‌کند.

تاریخ اعلام Nothing Phone(2) فاش شد

علاوه‌بر موارد اشاره شده، انتظار داریم گوشی هوشمند ناتینک فون ۲ با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و صحفه‌نمایش امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی رونمایی شود. اکنون تنها چیزی که از در هیچ یک از خبرگزاری‌ها منتشر نشده، قیمت نهایی این گوشی است که احتمالا باید تا زمان معرفی صبر کنیم.

البته ناتینگ فون ۲ برای رقابت با سایر پرچمدار‌ها به فاکتور‌های مهم‌تری از نمایش نور‌ها در پنل پشتی خود نیاز دارد. برای دیدن قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی باید تا بیستم تیر منتظر بمانیم تا کمپانی رسما در رویدادی از قابلیت‌های پرچمدار جدید خود رونمایی کند.

اخبار مرتبط:‌ ناتینگ فون (۲) با باتری بزرگ‌تر عرضه خواهد شد