نسخه 1.5.5 جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری سیستم‌عامل Nothing OS کمپانی ناتینگ است که تجربه کاربری ناتینگ فون 1 را به شکل چشمگیری بهبود می‌بخشد.

کمپانی بریتانیایی ناتینگ قرار است در تاریخ ۲۰ تیر ماه از Nothing Phone 2 به‌عنوان دومین گوشی هوشمندش با طراحی شفاف رونمایی کند. تاکنون اطلاعات زیادی از تغییرات ظاهری نسل دوم ناتینگ فون نسبت به نسل قبلی منتشر شده اما هنوز مشخصات فنی به شکل کامل در دسترس قرار نگرفته است.

رونمایی از ناتینگ فون ۲ تنها پروژه‌ پیش روی Nothing نیست؛ این کمپانی قصد دارد ظرف یک ماه آینده سیستم‌عامل اندروید 14 را نیز در قالب رابط کاربری Nothing OS 2.0 عرضه کند.

در این میان یک آپدیت نرم‌افزاری به نام Nothing OS 1.5.5 ارائه شده که انتظار می‌رود آخرین آپدیت مبتنی بر اندروید 13 برای ناتینگ فون 1 باشد و تجربه کاربری افراد را برای بسیاری از کارایی‌ها و قابلیت‌های این گوشی بهبود ببخشد.

همه‌چیز Nothing Phone (1)

کمپانی ناتینگ ادعا کرده که این سیستم‌عامل جدید الگوی استفاده گوشی ناتینگ فون 1 از رم (حافظه موقت) را تغییر داده و باعث افزایش سرعت باز شدن اپلیکیشن‌ها می‌شود. همچنین تعداد برنامه‌هایی که می‌توانند به‌صورت هم‌زمان اجرا شوند را نیز افزایش می‌دهد.

با استفاده از این آپدیت نرم‌افزاری مصرف برق این گوشی در حالت استندبای کاهش پیدا کرده و دقت سنسور تشخیص چهره برای بازگشایی قفل گوشی بالاتر می‌رود. اضافه شدن بسته امنیتی جدید اندروید را نیز باید به تمام این موارد اضافه کنیم.

کمپانی ناتینگ هنوز در حال رفع ایرادات Nothing OS 1.5.5 است و انتظار می‌رود طی چند روز آینده این آپدیت نرم‌افزاری را به‌صورت کامل در دسترس عموم قرار دهد.

اخبار مرتبط: