در افشاگری‌های اخیر، رندرهای یک مدل از سری XR نوکیا فاش شده است. از آنجایی که نام این گوشی مشخص نیست، ممکن است این گوشی همان XR30 باشد که جانشین نوکیا XR20 محسوب می‌شود. در گزارشی از winfuture، این نشریه تمام اطلاعات کلیدی و مشخصات فنی نوکیا X21 را فاش کرد و گفت که این دستگاه با نام نوکیا XR21 5G وارد بازار جهانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نوکیا XR21 5G با صفحه‌نمایش ۶.۴۹ اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی وارد بازار خواهد شد. همچنین صفحه‌نمایش این گوشی با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

پانچ هول صفحه‌نمایش XR21 دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. در پنل پشت، یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision با دیافراگم f/1.79 و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال قرار دارد که زوم دیجیتال تا ۸ برابر را ارائه می‌دهد. همچنین این دستگاه در بخش فیلم‌برداری عملکرد خوبی دارد و قادر به فیلم‌برداری با کیفیت 1080p خواهد بود.

طراحی کناره‌های نوکیا XR30

از دیگر مشخصات فنی نوکیا X21 می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ که قلب تپنده این گوشی خواهد بود اشاره کرد که به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. این گوشی دارای باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۳۳ واتی با درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند. همچنین نوکیا XR21 5G دارای اسلات نانو سیم کارت دوگانه، پشتیبانی eSIM، 5G، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.2، GPS و جک 3.5 میلی‌متری صدا است.

نوکیا XR21 5G دارای استاندارد IP68 است و وزنی در حدود ۲۳۵ گرم خواهد داشت. این دستگاه بر روی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود و تا سال ۲۰۲۶ ارتقاءهای سیستم‌عامل و تا سال ۲۰۲۷ به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

اخبار مرتبط: عرضه نوکیا 105 4G (2023) با باتری بزرگ‌تر