به‌گزارش افشاگر معتبر، نینتندو سوییچ ۲ از نظر قدرت با ارتقا بزرگی نسبت به نسخه قبلی همراه می‌شود و با ارتقا کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی با ارتقا‌دهنده انویدیا، عملکردی مشابه PS5 خواهد داشت.

یک افشاگر معتبر حوزه گیم به‌نام I'm A Hero Too اطلاعات جدیدی درباره کنسول بعدی نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ ۲ منتشر کرد. در گزارش او آمده است که نسخه اولیه این کنسول ساخته شده و در دست توسعه‌ قرار دارد. بازی‌های نسل قبل روی این کنسول قابل اجرا هستند، کارتریج جدید در آن تعبیه شده و دوربین آن قابلیت‌های جدیدی دارد.

از همه مهم‌تر، نینتندو سوییچ ۲ به‌اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند نسخه ریمیک بازی فاینال فانتزی ۷ را تقریبا به‌خوبی PS5 اجرا کند. البته درگاه این دستگاه در مدت زمان بسیار کوتاهی توسعه داده شده که کمی نگران‌کننده است. اگرچه در ابتدا ممکن است عجیب به‌نظر برسد، اما این کنسول از DLSS انویدیا بهره می‌برد. بنابراین با سخت‌افزار هم‌تراز با PS4 می‌تواند بدون هیچ مشکلی از تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی پشتیبانی کند. همچنین امکان ارتقا کیفیت تصاویر نینتندو سوییچ ۲ با ارتقا‌دهنده انویدیا وجود دارد.

Final Fantasy VII Rebirth

درکنار اطلاعات کنسول نینتدو سوییچ ۲، این افشاگر اطلاعات جدیدی از Final Fantasy VII Rebirth منتشر کرد. این بازی درحقیقت بخش میانی از ۳ بخش بازی فاینال فانتزی ۷ به‌شمار می‌رود. این نسخه به‌گونه‌ای تمام می‌شود که شخصیت اصلی نسخه پایانی از ریمیک این بازی را معرفی می‌کند. همچنین احتمالا تاریخ عرضه نسخه ریمیک فاینال فانتزی ۹ (IX) که قرار بود تابستان ۲۰۲۴ باشد به تعویق می‌افتد.

اخبار مرتبط: